Adventures after tea

 

lwd-tour-bannerBună tuturor,

Sunt Simona și acum mai bine de șase ani am decis să creez acest blog sub numele de Simona’s blog. Am fost împreună la bine și la rău, am schimbat păreri și am vorbit despre cărți. Mi-ați fost alături șase ani frumoși și pentru asta vă mulțumesc.

Am decis că a venit timpul pentru o schimbare radicală așa că de acum încolo, Simona’s blog va deveni Adventures after tea și voi avea și un coleg (Adrian) care vă va încânta cu umorul lui dar sper că și cu scrierile sale.

Adrian va posta sub numele de readrians iar eu rămân sub numele de Simona.

Ei bine, cred că asta era tot. Sper că ne veți urmări în continuare și eu zic să-i urăm lui Adrian bun venit.

 

Un gând despre „Adventures after tea

  1. La multi ani si succes cu blogul in continuare. Voiam sa iti zic ca te-am tag-uit la un tag creat de mine. Pentru mai multe detalii poti intra pe bibliotecafermecata.blogspot.com

Lasă un răspuns

