Recenzie: Origin de Jennifer L. Armentrout

Origin, volumul patru din seria Lux de Jennifer L. Armentrout.

12801371_527808997379607_9191587394551204063_n*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulțumesc.descărcare

Descriere oficială:

Daemon ar face orice să o recapete pe Katy.

După raidul reuşit, dar cu final dezastruos de la Mount Weather, Daemon se confruntă cu imposibilul. Katy a dispărut. A fost luată. Totul se reduce acum la găsirea ei. Trebuie Daemon să distrugă pe oricine îi stă în cale? Imediat. E nevoie să ardă din temelii întreaga lume ca să o salveze pe Katy? Bucuros. Să expună în faţa tuturor rasa extraterestră? Cu plăcere.

Tot ce poate face Katy e să supravieţuiască.

Înconjurată de duşmani, singurul fel în care Katy poate rămâne în viaţă e să se adapteze. În definitiv, există lucruri în Daedalus care nu par chiar atât de nebuneşti, dar scopurile grupului sunt înfricoşătoare, iar adevărurile pe care le rostesc ei cu atât mai tulburătoare. Cine sunt de fapt tipii răi? Daedalus? Oamenii? Sau luxenii?

Împreună, pot înfrunta orice.

Dar cel mai periculos duşman fusese acolo mereu, iar când adevărurile sunt descoperite şi minciunile date în vileag, de partea cui se vor găsi Daemon şi Katy?

Şi vor mai fi vreodată împreună?

Recenzie:

După finalul zguduitor din Opal, cu siguranță mulți au așteptat cu sufletul la gură Origin și trebuie să recunosc că și eu. Autoarea știe cum să țină în suspans cititorii așa că mă bucur că după terminarea volumului trei am putut să mă apuc de Origin.

Origin începe exact acolo unde s-a terminat Opal, și cum drumurile celor doi porumbei (Katy, Daemon) s-au despărțit (momentan) narațiunea se desparte și ea, unul dintre naratori rămâne Katy iar celălalt, aviz pentru fani, Daemon, dap, ați citit bine, acum putem intra și în capul lui și aflăm ce gândește.images

O avem pe Katy, prins de Daedalus unde nu poate face mare lucru decât să rămână în viață dar cum înaintăm, aflăm multe lucruri despre această organizație și despre ce au de gând să facă cu luxenii.

Și îl avem și pe Daemon, care nu-și găsește liniștea fără Katy și încearcă chiar și imposibilul să ajungă la ea.

Practic prima parte a poveștii este despre Daemon și Katy, cum încearcă el să o salveze și abia în a doua jumătate a cărții avem parte de mai multă adrenalină și evident partea asta mi-a plăcut mult mai mult.

Nu trebuie să vă povestesc multe ca să știți că eu nu sunt fană Daemon și ca să fiu sinceră, nici Katy și nici după acest volum nu am devenit fană a acestor doi și nici nu cred ca voi fi vreodată însă sunt personaje la care țin și chiar îmi pasă ce se întâmplă cu ei, cum ar fi Dee, Bethany, Andrew, Ash, Luc  și mai nou, Archer care este un personaj nou introdus și de care îmi place foarte mult.kep_galeria0217

Cum autoarea ne-a obișniut, avem parte de multă acțiune, mai ales în ultimele capitole a cărții, personajele noastre se vor confrunta cu o trădare neașteptată iar cititorul practic va rămâne cu gura căscată.

Finalul se termină cu un cliffhanger dar m-am așteptat la asta, cine a crezut că personajele vor trăi fericiți până la adânci bătrâneți, se înșeală amarnic. Am aflat o mulțime de lucruri noi dar am rămas cu și mai multe întrebări iar într-un final ne vom întreba, ”oare ce se întâmplă mai departe?”

Citat:

„ Vreau ca toate secundele și minutele dintr-un an să fiu cu tine. Vreau ca toate orele, din toate deceniile, să fiu cu tine, oricâte ar fi ele.”

Ce mi-a plăcut: a doua jumătate a cărții, Dee, Archer, finalul.

Ce nu mi-a plăcut: Daemon, Katy.

Punctaj: 3,5/5

Date:
Titlu românesc: Origin (Lux #4)
Titlu original: Origin (Lux #4)
Autor: Jennifer L. Armentrout
Editura: Leda
Pagini: 432
Traducere: Claudia Roxana Olteanu
Comandă aici.
Copertă originală:

 

Lasă un răspuns

