Recenzie: Fata din tren de Paula Hawkins

Fata din tren de Paula Hawkins

2769_01be9670*Carte primită de la editura Trei pentru recenzie. Mulțumesc.logo

Descriere originala:

Rachel merge în fiecare dimineaţă cu acelaşi tren. Ştie că va aştepta la acelaşi semnal defect, timp în care va urmări ritualul de dimineaţă al unui cuplu ce locuieşte într-o casă de lângă calea ferată.
I-a botezat „Jess şi Jason” şi viaţa lor i se pare perfectă.
Până când într-o zi vede ceva ce o şochează.
Totul se schimbă şi Rachel are şansa de a lua parte la vieţile pe care le-a observat doar de pe margine.

 

Recenzie:

Am auzit despre această carte o mulțime de lucruri încă de pe vremea când nu era publicată și la noi.

Trebuie să recunosc că m-am lăsat și eu dusă de hype-ul pe care a avut în vremea respectivă și îndată cum am avut ocazia să o citesc, mi-am zis de ce nu?

Dar să trecem direct la subiect.

Ne este dată Rachel, o femeie care călătorește zi de zi cu trenul, observă locurile, oamenii, mai exact doi oameni, o femeie frumoasă, blondă care stă în fiecare dimineață pe terasă împreună cu soțul ei. Rachel a clădit o întreagă poveste despre familia aparent fericită.fl16-girl-on-the-train-01-emily-blunt-9999-12-22-15_0

Acțiunea începe în momentul în care femeia cea blondă a cărei nume este Megan dispare iar Rachel începe o investigație proprie.

Cartea ne introduce într-o temă importantă și din păcate destul de comună, alcoolismul. Protagonista noastră Rachel este o alcoolică și din această cauză nu poate fi considerată credibilă în momentul în care ea încearcă să ajute poliția.

Cele mai multe capitole sunt narate de Rachel însă personajul ei nu prea m-a impresionat, mi s-a părut o persoană slabă și fără demnitate, pe alocuri mi-a fost milă de ea însă a fost și destul de enervantă deoarece chiar dacă știe că își face singură rău, tot bea și într-un final nu-și mai amintește ce a făcut.

Este puțin greu să vă povestesc ceva fără să dau spoilere așa că nu voi intra prea mult în poveste. the-girl-on-the-train-first-look-2

De la începutul cărții am avut trei suspecți în legătură cu dispariția lui Megan iar pe la jumătatea cărții au rămas doar două.

Nu pot să spun că am fost surprinsă dar nici că nu am fost, are sens ce zic?

Mi-a plăcut că treptat aflam tot mai multe lucruri despre personajele noastre, ne sunt dezvăluite secrete întunecate iar într-un final totul se potrivește ca într-un puzzle.

Finalul mi s-a părut prea brusc, povestea s-a încheiat prea repede, eu voiam să aflu ce se întâmplă cu anumite personaje dar trecând peste aceste aspecte mi-a plăcut cum au evoluat lucrurile.

Un thriller psihologic captivant care ne introduce într-o lume în care nimic nu e ceea ce pare.

Citat:

„Viața nu e un paragraf și moartea nu e ceva între paranteze.”

Ce mi-a plăcut: stilul autoarei, povestea.

Ce nu mi-a plăcut: câteodată Rachel m-a enervat, finalul a fost prea rapid.

Punctaj: 4/5

Date: 
Titlu românesc: Fata din tren
Titlu original: The Girl on the Train
Autor: Paula Hawkins
Editura: Trei
Pagini: 408
Traducere: Ionela Chirilă
Comandă aici.
Copertă originală:
23347055

 

 

 

2 gânduri despre „Recenzie: Fata din tren de Paula Hawkins

  1. Și pe mine mă enerva Rachel..:))) credeam că sunt singura. Nici nu pot să spun care personaj mi-a plăcut cel mai mult dar ea în nici un caz. Îmi place recenzia ta, îți împărtășesc părerile. O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

