5 ani!

Astăzi blogul împlinește 5 ani. Știu, a trecut timpul foarte repede. Eu sper să fiu alături de voi cât mai mulți ani.

P.S. În curând revin cu un concurs. 🙂

happy-5th-birthday-cake-topper-sugar-icing-75_13715_500

27 de gânduri despre „5 ani!

  1. Hey! Where’s the party girl? Doar stat? Ce s-a intamplat cu traditionala postare? Of…
    Sa va spun eu cate ceva despre acest blog al acestei tinere bloggerite.
    De 5 ani ne tine la curent cu noutatile fin lumea cartilor, ne ofera concursuri fabuloase si are postari saptamanale cu recenzii si stiri.
    Multumita acestui blog, am cunoscut o persoana extraordinara de care m-am atasat instant si cu care am facut o multime de lucruri frumoase, motiv pentru care ii doresc mult succes in continuare si la multi, multi ani fericiti alaturi de noi!

    1. Anul acesta am decis să nu vă plictisesc cu un discurs kilometric :)).
      Mersi sis pentru laude și pentru cuvintele frumoase, ma faci să roșesc și eu nu roșesc prea des. 🙂
      Mulțumesc că ai fost alături de mine în acești ani. :*

  2. Wow !Chiar sper ca acest blog sa existe si peste inca 5 ani,iar atunci vom aniversa 10 ani!
    La cat mai multi ani!!!Si felicitări Simona pentru munca ta! 😊🎂🎉🎉🎉❤

Lasă un răspuns

