Concurs Four

Four

Vreți să câștigați Four. O antologie Divergent?

Sper că da deoarece am un exemplar pentru voi.

Ce trebuie să faceți: Citiți cu atenție condițiile.

Să lăsați un comantariu la această postare și să-mi spuneți ce ați schimba la blog.

Intrări în plus:

Dacă vreți să aveți mai multe șanse în concurs puteți îndeplini următoarele:

-să urmăriți blogul prin mail. – 1 punct

-să dați like paginii Simona’s blog, Editura Leda, Editura Corint, Corint Junior.- 1 punct

-să distribuiți acest concurs pe facebook. – 1 punct

-să-mi lăsați o părere(comentariu) la recenzia mea Four. – 1 punct

Atenție!!!

Dacă ați îndeplinit și condițiile pentru puncte în plus, pe lângă comentariu adăugați și adresa de mail cu care mă urmăriți, numele cu care ați dat like, linkul share-ului și să-mi spuneți dacă ați comentat la recenzia Four sau nu și să-mi lăsați și numărul intrărilor în plus.

Recenzia Four o găsiți aici.

Concursul se desfășoară între 7-25 iulie 2015.

Dacă aveți întrebări, sunt aici să vă răspund.

Succes.

Concurs sponsorizat de editura Leda.

20 de gânduri despre „Concurs Four

  1. buna! sunt noua pe-aici dar am citit cateva dintre recenziile tale, mai ales pe cele ale cartilor citite si de mine si trebuie sa recunosc ca sunt geniale. imi place mult cum punctezi ideile principale fara sa dezvalui prea mult si mi se pare fain si faptul ca pui cate un citat din fiecare carte. o idee buna! nu cred ca as vrea sa schimb ceva la acest blog, sincer chiar imi place asa cum e! good job! 🙂
    E-mail: emanuela2712@yahoo.com
    Facebook: Ioana Emanuela
    Share: https://www.facebook.com/ioana.emanuela.3

  2. Buna!Imi place mult blogul tau si il urmăresc de ceva vreme!Multumim pentru concurs!
    Adevarul este ca lucrul major care mi-ar plăcea sa-l schimbi la blog ar fi imaginea de fundal!E drăguță,coperta de la Cioburi de sticlă,daca nu ma însel,carte care am auzit ca este foarte buna!Imi place mult ca pe blogul tau regăsesc cartea pe care o citesti momentan 🙂 si coperta zile este de asemena foarte drăguță!Datorită lor,sper la viitoare recenzii! ❤
    Urmaresc blogul prin e-mail cu adresa grigoroaiageorgiana19@yahoo.com,si am dat like paginilor de facebook cu numele Grigoroaia Georgiana.
    De asemenea am lăsat si un comentariu la recenzia Four!

Lasă un răspuns

