Recenzie: Roboții din familia mea de James Patterson

Roboții din familia mea de James Patterson și Chris Grabenstein.

Robotii_din_familia_mea_mic*Carte oferită de editura Corint Junior pentru recenzie. Mulțumesc.

Descriere oficială:

  • No. 1 BESTSELLER NEW YORK TIMES
  • Recomandată pe plan internaţional ca bibliografie şcolară!
  • James Patterson – cel mai bine vândut autor contemporan – peste 300 de milioane de cărţi vândute!

Sammy Hayes-Rodriguez este un copil obişnuit, exceptând faptul că… trăieşte într-o casă plină cu roboţi!

Din familia lui de roboţi fac parte: Blitz (uriaşul care tunde gazonul), Dl. Mop-de-Fier (majordomul maniac), McAport (un câine-robot după care nu trebuie să strângi mizeria) şi de mulţi alţii.

Dar cea mai nouă achiziţie este E, cel mai enervant robot din lume. E este convins ca este fratele lui Sammy şi este hotărât să meargă cu el la şcoală. Când lucrurile scapă de sub control Sammy are de rezolvat o situaţie de urgenţă…

Recenzie:

Mi-a fost dor de o carte mai light care se citește ușor și care să mă bine dispună.
Roboții din familia mea a fost exact cartea pe care o căutam.
Este o carte amuzantă, plină de aventuri și roboți.:) robots-brittney13-lg
Sammy este personajul principal care trăiește într-o casă plină cu roboți, el este un băiețel în clasa a cincea, singuratic, nu prea popular și este constant hărțuit de colegii lui.
Apariția noului robot, E în viața lui, dă totul peste cap. Sammy îl consiederă o pacoste deoarece trebuie să-l ia cu el la școală.
Ce pot să zic, mi-a plăcut de E, a fost un roboțel draguț și foarte simpatic.
Facem cunoștință și cu sora lui Sammy, Maddie care este mereu optimistă și nu se lasă copleșită de boala de care suferă.robo
În carte găsim și niște ilustrații foarte drăgute și amuzante care ne ajută să imaginăm unele scene și personaje.
Roboții din familia mea este o lectură rapidă, plină de amuzament, numai bună pentru cei mici care doresc să intre în lumea minunată a lecturii.

Citat:
„Este limpede că E este cea mai mare EROARE facută vreodată de mama – mai nașpa decât atunci când a proiectat un robot programat să facă curat și care a împrăștiat rahat de pisică peste tot prin casă.”

Ce mi-a plăcut: E, roboții din casă, Maddie, parinții lui Sammy și Maddie.
Ce nu mi-a plăcut: Sammy la începutil poveștii.

Punctaj: 3/5

Date:
Titlu românesc: Roboții din familia mea
Titlu original: House of Robots
Autor: James Patterson și Chris Grabenstein
Editura: Corint Junior
Pagini: 319
Traducere: Sorin Petrescu
Comandă aici.
Copertă originala:
Lasă un răspuns

