Recomandarea zilei #11

Cei mai nașpa ani din viața mea, primul volum din seria Generala de James Patterson la editura Corint Junior.

Dacă eşti „încarcerat” la generală – sau o să fii curând –, cartea asta te-ar putea ajuta să supravieţuieşti.

Mai mult, o să te prăpădeşti de râs la fiecare pagină.

IA VEZI CUM E?

O să-ţi spun o poveste foarte tare!

Iată povestea absolut incredibilă despre cum eu, Rafe Khatchadorian,

  • am înfruntat-o şi am înfrânt-o pe diabolica profă supranumită Doamna Dragon,
  • mi-am vândut sufletul teroristului şcolii, şi tot eu am plătit dolar după dolar,
  • m-am luptat cu un trântor adevărat, de mai multe ori,
  • am cam pus ochii pe cea mai simpatică fată din şcoală,
  • am făcut afaceri cu suc şi-am dat faliment
  • şi i-am rănit intenţionat-din-greşeală pe toţi oamenii la care ţin.

Uneori, cele mai naşpa zile din viaţa mea au fost chiar bune.

Alteori, proaste.

Dar, în general, au fost teribil de amuzante.

CONVINGEŢI-VĂ!

Lasă un răspuns

