Recenzie: Asasin la feminin de Monica Ramirez

Asasin la feminin, primul volum din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez.

Print*Carte oferită de autoare pentru recenzie. Mulțumesc.

Descriere oficială:

O iubire imposibilă, interzisă, din altă lume…
Alina Marinescu este o rebelă. A fost o rebelă înainte de recrutarea ei ca agent operativ și rămâne o rebelă și după. Acum însă, moartea face parte din viața ei de zi cu zi. Secțiunea Operațiuni Speciale o recrutează împotriva voinței ei și Alex Therein, bărbatul pe care crede că-l iubește, o transformă într-un asasin de elită. Dragostea este o noțiune abstractă pentru Alex, un bărbat cu un trecut întunecat și o expresie impenetrabilă, eficient de rece, care ucide pentru a putea supraviețui. Fără întrebări inutile. Alex nu este un bărbat real, ci mai degrabă o fantomă, o iluzie creată cu ajutorul oglinzilor. Misiunea lui este să o seducă pe Alina, așa că o atrage în mod intenționat în lumea lui misterioasă și plină de senzații, prăbușindu-se emoțional pentru prima dată de la propria lui recrutare. Ca mentor al ei în timpul procesului de antrenament, trebuie să se confrunte nu numai cu atitudinea ei recalcitrantă, dar și cu responsabilitatea de a transforma o persoană inocentă într-o unealtă a morții. Cu toate acestea, cei doi sunt atrași unul către celălalt și relația paradoxală ură-iubire devine și mai complicată datorită jocului aproape zilnic cu moartea. Probabil cea mai arzătoare întrebare este: o iubește Alex pe Alina cu adevărat?

Recenzie:

Am eu o prietenă care tot m-a bătut la cap cu seria asta așa că i-am promis că o să mă apuc de ea anul acesta. Nu aveți idee cât de fericită am fost când autoarea mi-a oferit spre recenzie chiar cărțile din seria Alina Marinescu.

Țopăiam de bucurie și abia așteptam să ma apuc de primul volum.giphy (1)

Ei bine, îndată ce m-am apucat, stăteam lipită de tabletă, o căram cu mine peste tot.
Am rămas plăcut surprinsă, ador cărțile, filmele cu spioni așa că aveam unele așteptări de la carte și pot să spun că s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele, ce să zic, a fost super tare. 😀

Autoarea a creat o poveste plină de suspans și momente palpitante, cu personaje foarte bine conturate.

Avem pe Alex, un spion nemilos și neînfricat, lipsit de sentimente și asta face din el spionul perfect.
Alina, o spioană bad ass care se simte captivă în lumea nemiloasă a spionilor și ar da orice ca să aibă parte de o viață normală.
Împreună, sunt de neopriți însă acesta poarte fi și marea lor slăbiciune.

Mi-a plăcut atât de Alex cât și de Alina, bine poate mi-a plăcut de Alina mai mult. Alex la început nu m-a impresionat însă pe parcurs chiar am reușit să-l înțeleg.
Povestea de dragoste între cei doi a fost ok, pentru mine a fost puțin cam mult dar știți că eu nu sunt adeptă a poveștilor de iubire însă de data acesta nici nu m-a deranjat scenele dintre cei doi „porumbei”.giphy

Acțiune avem din plin, nu m-am plictisit nici măcar o secundă, personajele noastre se află constant în situații primejdioase, fără scăpare.

Cartea este structurată pe capitole care alterează între trecutul personajelor și prezentul lor și aici prin prezent înțeleg perioada comunismului deoarece acțiunea se petrece în acel moment. Avem posibilitatea să înțelegem ce s-a întâmplat cu Alex, cum s-a cunoscut cu Alina și cum a ajuns Alina spion. Acest lucru mi-a plăcut foarte mult deoarece am avut posibilitatea să cunosc atât sentimentele Alinei cât și lui Alex.

Ce pot să vă mai spun înafară de faptul ca mi-a plăcut foarte mult aceată carte, o combinație între James Bond, Mission Impossible si Nikita = un coctail mortal.

Un volum despre supraviețuire și luptă pentru viața, pentru libertate. Asasin la feminin explorează lumea subterană a spionilor, a organizațiilor secrete, a terorismului, dar și latura umană.

Citat:
„Ura e energie, iar energia îţi dă puterea de a rămâne în viaţă!”  

Ce mi-a plăcut: acțiunea, perspnajele, finalul.
Ce nu mi-a plăcut: accentul pus pe povestea de dragoste, pentru mine a fost prea mult.

Punctaj: 4/5

Date:
Titlu românesc: Asasin la feminin (Alina Marinescu #1)
Titlul în engleză: The Unwilling Assassin (Alina Marinescu #1)
Autor: Monica Ramirez
Editura: Tritonic
Pagini: 348
Traducerea în română a fost făcută de autoare.
Comandă aici.
Un gând despre „Recenzie: Asasin la feminin de Monica Ramirez

  1. De ce ma simt cu musca pe caciula? Sincer, ma bucur ca te-ai apucat de serie, care de altfel este seria mea preferata. In urmatorul volum vei descoperi personaje noi (si pe Ford) dar vei fi socata de intorsatura situatiei. Vei vede ca nimic nu e ceea ce pare a fi^^

Lasă un răspuns

