Recenzie: Lucrezia Borgia – Păcate din iubire de Jean Plaidy

Lucrezia Borgia – Păcate din iubire, volumul al doilea din dilogia Lucrezia Borgia de Jean Plaidy.

jean_plaidy-lucrezia_borgia_coperta_c1*Carte oferită de editura Litera pentru recenzie. Mulțumesc.descărcare (2)

Descriere oficială:

Unii spuneau că era o femeie atrăgătoare și elegantă. Alții jurau că era o criminală incestuoasă. Dar, indiferent cum o numeau, ea era cea mai periculoasă și cea mai râvnită femeie din toată Roma. Era Lucrezia Borgia.
Născută în familia cu cea mai proastă reputație din Roma, fiica unui papă plin de păcate, tânăra Lucrezia duce o viață presărată cu violențe și trădări. Acum, măritată pentru a doua oară la numai optsprezece ani, ea speră să fie fericită alături de frumosul ei soț, Alfonso. Dar când acesta devine victima unei crime brutale, ordonate chiar de fratele ei, Cesare, Lucrezia e sfâșiată între dragostea pentru soțul ei și devotamentul față de familie.

Recenzie:

Care dintre voi s-a uitat la serialul The Borgias? Ei bine eu nu demult m-am apucat de ea și îmi place foarte mult, am devenit fascinată de epoca Borgia așa că am căutat niște cărți cu care mă pot delecta pe lângă serial și așa am dat peste această carte.

Eram foarte curioasă de modul în care autoarea ne va prezenta pe Lucrezia Borgia, despre care s-au auzit o mulțime de zvonuri ca fiind întruchiparea unui inger sau o criminală incestuoasă.tumblr_mo0grz10Cs1r2px3ko1_250

Ei bine, Lucrezia Borgia a lui Jean Plaidy este o fată care s-a trezit într-un vârtej de înșelăciuni și trădări.
Mi s-a părut ca este înfluențată foarte mult de tatăl și de fratele ei Cesare care are o obsesie pentru ea.

Forțată să intre în mariaje făra iubire și care se terminau întotdeauna tragic, Lucrezia a devenit o marionetă a societății.
Totul se rezumă la bani și la putere iar femeile erau folosite drept „fabrică de copii” Mi s-a părut foarte trist acest lucru și într-un final am ajuns să-mi fie milă de Lucrezia.tumblr_ljue2rqZ6f1qesop1o1_500Trebuie să vă spun că această carte este de fapt volumul doi din seria Lucrezia Borgia, da, mi-am dat seama după ce m-am documentat puțin, cartea începe dupa terminarea primului mariaj a Lucreziei însă se poate citi fără probleme chiar dacă nu ați citit prima carte care nici măcar nu a apărut la noi dar ne este descris ce s-a întâmplat și cum s-a sfârșit mariajul Lucreziei cu Giovanni Sforza deci cum v-am mai spuns, puteți citi liniștit cartea fără prima parte.

Mi-a plăcut această carte deși pe alocuri poate părea puțin plictisitoare și Lucrezia mi s-a părut slabă și era preocupată doar cu aspectul ei dar mi-a plăcut povestea ei și finalul m-a întristat foarte tare.

Daca vă place serialul și dacă sunteți interesați de istoria familiei Borgia atunci nu trebuie să ratați această carte.

Citat:
” O fi un blestem aruncat asupra familiei noastre, care face ca iubirea pe care o împărtășim să fie atât de intensă, încât vine un moment în viețile noastre în care trebuie să îi întoarcem spatele, să fugim de ea? „

Ce mi-a plăcut: povestea, atmosfera creată de autoare.
Ce nu mi-a plăcut: unele personaje, Cesare, papa Alexandru.

Punctaj: 3,5/5

Date: 
Titlul românesc: Lucrezia Borgia: Pacate din iubire (Lucrezia Borgia #2)
Titlu original: Light on Lucrezia (Lucrezia Borgia #2)
Autor: Jean Plaidy
Editura: Alma/Litera
Pagini: 378
Traducere: Lavinia Șerban
Comandă aici.
Copertă originală:
Lasă un răspuns

