Recenzie: Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

Fulgi de iubire. Trei poveşti romantice de Crăciun de John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

2712_5d5c626e*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.descărcare (1)

Descriere oficială:

Ce au în comun o furtună de zăpadă iscată în Ajunul Crăciunului, 14 majorete vesele, un restaurant Waffle House şi un tip învelit în folie de aluminiu?
Răspuns: aceste trei poveşti romantice de Crăciun.

O furtună puternică de zăpadă aduce dragostea în vieţile a trei adolescenţi: o fată al cărei tren s-a înzăpezit, un băiat ce înfruntă viscolul pentru a se întâlni cu prietenii săi, o altă fată cu inima frântă ce-şi vopseşte părul în roz şi visează să fie îngerul cuiva.

Trei dintre cei mai cunoscuţi autori americani de literatură pentru adolescenţi – John Green, Maureen Johnson şi Lauren Myracle – şi-au unit forţele pentru a scrie poveşti pline de aventură, umor, romantism şi duioşie, ale căror fire se împletesc inteligent la final, într-o carte numai bună de citit la gura sobei.

Recenzie:

Da, doar eu pot citi poveşti de Craciun de Paşte şi să nu mă deranjeze acest lucru.

Eu nu prea intru în spiritul sărbătorilor deci chiar nu contează dacă citesc poveşti de Crăciun vara şi poveşti de Paşte iarna.

Voiam de ceva vreme să citesc Fulgi de iubire însă ştiţi şi voi cum e când decideţi să cititi o carte şi la un moment dat parcă celelalte cărţi de strigă „citeşte-mă pe mine” şi eu desigur nu pot rezista tentaţiei şi citesc altceva. Dar să ne întoarcem la poveştile noastre de Crăciun.
Cartea cuprinde trei poveştiri super cute scrie de John Green, Maureen Johnson si Lauren Myracle.

O furtună de zăpadă chiar de Ajunul Crăciunului poade aduce o serie de evenimente nefericite.
Avem pe tavă 14 majorete, un restaurant Waffle House, trei personaje blocate în zăpadă, un om învelit în folie de aluminiu şi un purceluş teacup (Teacup Piggies).

Prima poveste este scrisă de Maureen Johnson şi este intitulată ” Expresul lui Jubilee„.

Mi-a plăcut această poveste, a fost foarte drăgută.
Are în centru pe Jubilee, o adolescentă care este nevoită să călătorească cu trenul până la bunici însă este blocată în zăpadă chiar în Ajunul Craciunului cu 14 majorete şi un tip ciudat „îmbrăcat” în folie de aluminiu.a914be3f5f6ed71447e82c48d3829044

Mi-a plăcut stilul de scriere a lui Maureen Johnson, deşi Jubilee mi s-a părut cam prostuţă (cei care aţi citit cartea sper că ştiţi la ce mă refer) în rest totul a fost foarte bine.
O poveste interesanta, scrisă să te amuze şi să te bine dispună.

Punctaj: 3/5

A doua poveste este de John Green, „Un miracol de Crăciun cu majorete„.

Am avut o surpriză plăcută când am realizat că poveştile se leagă între ele, suntem tot in acelaşi mediu, tot în noaptea de Crăciun.snowline

Personajele noastre de data acesta sunt Tobin, Duke şi JP.

Şi această poveste a fost destul de interesantă, o călătorie plină cu peripeţii de-a lungul şoselei, personajele noastre fac orice este posibil să ajungă la Waffle House, de ce, ei bine, majoretele nu aşteaptă până la nesfărşit.

Pe mine sincer nu m-a impresionat această poveste, pe alocuri m-a plictisit dar mi-au plăcut personajele.

Dacă sunteţi familiarizaţi cu stilul lui Green atunci sunt sigură că veţi adora această poveste.

Punctaj: 2,5/5

A treia şi totodată ultima poveste a revenit lui Lauren Myracle, ” Sfânta ocrotitoare a purceilor” Da, ştiu, titlul este destul de amuzant, dar staţi să citiţi povestea.images

Acum avem în prim plan pe Addie, o fată care nu tocmai se bucură de Craciun deoarece suferă din iubire. Ironic este faptul că persoana după care suferă se afla în acelaşi tren cu Jubilee, dar nu vă mai dau spoilere.

Să revenim la Addie, sincer nu mi-a plăcut de la la începutul poveştii, mi s-a părut puţin egoistă.

Goana după un purceluş face povestea amuzantă şi finalul mi-a plăcut foarte mult.

Punctaj: 3/5

Date: 
Titlu românesc: Fulgi de iubire
Titlu original: Let it snow
Autor: John Green, Maureen Johnson şi Lauren Myracle
Editura: Trei
Pagini: 328
Traducere: Shauki Al-Gareeb
Comandă aici.
Copertă originală:
Lasă un răspuns

