Recenzie: Hex Hall de Rachel Hawkins

 

Hex Hall, primul volum din trilogia omonimă de Rachel Hawkins.

1909*Cartdescărcare (2)e oferită de editura Litera pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Cu trei ani în urmă, Sophie Mercer și-a descoperit puterile de vrăjitoare, har moștenit de la tatăl ei, pe care mama, o simplă muritoare, l-a îndepărtat imediat după căsătorie. La balul de absolvire a liceului, Sophie atrage asupra ei atenția celor din jur printr-o vrajă care se termină foarte prost și este trimisă la Hex Hall, un fel de școală de corecție pentru așa-zișii copii Prodigium, adică vrăjitoare, zâne, magi, metamorfi, vârcolaci și, în mod excepțional, vampiri.

La sfârșitul primei zile la noua sa școală, Sophie are deja trei dușmani noi, este îndrăgostită lulea de un vrăjitor sexy, descoperă că are o colegă de cameră vampir, iar o fantomă înfricoșătoare o urmărește pretutindeni. Mai mult, curând, Sophie află că cineva îi atacă în mod misterios pe elevii de la Hex Hall.

Pe măsură ce secretele sângeroase se dezvăluie treptat, Sophie trebuie să se pregătească pentru cea mai mare amenințare pe care o are de înfruntat: o societate secretă, L’Occhio di Dio, al cărei scop declarat este exterminarea tuturor făpturilor Prodigium, și în special a ei.

Nu pierdeți continuarea!

Recenzie:

Ştiţi că ador cărţile cu vrăjitoare si am pus ochii pe aceasta carte acum mulţi ani dar nu pot să dau un motiv de ce nu mi-am luat-o când a apărut şi la noi. Probabil aşteptam să apară şi volumul doi şi cum editura a anunţat că anul acesta o vor scoate, m-am apucat şi eu în sfârşit de Hex Hall.fb30a7d7c35f97bc54f3ef5dc786b75d

Nu mă aşteptam ca cartea să fie o capodoperă, am ştiut că nu e dar am ştiut deasemenea că o să-mi placă această carte, toate cărţile cu vrăjitoare îmi plac deci şi această carte a fost pe placul meu.

Personajul principal este Sophie, o vrăjitoare adolescentă este trimisă la un internat pentru copii Prodigium, adica vrăjitoare, zâne, metamorfi şi alte creaturi supranaturale.

Însă cum era de aşteptat, Sophie intră în tot feluri de probleme, încă din prima zi, şi-a făcut duşmani periculolor, se îndrăgosteşte de un tip care nu este tocmai disponibil şi se împrieteneşte cu un vampir.tumblr_nhkrjm87e41rzhu40o1_500

Mi-a plăcut de Sophie, mi s-a părut puţin copilăroasă însă este amuzantă şi este o eroină curajoasă.

Mi-a plăcut acţiunea acestui volum, nu m-am plictisit deoarece personajele întotdeauna au ceva de făcut.

Stilul de scriere a autoarei este destul de simplă, fără prea multe înflorituri, se citeşte foarte uşor, mi-a plăcut acest lucru.

Sunt curioasă de villain-ul poveştii deoarece deşi ne-a fost introdus un villain în acest prim volum, autoarea face referire la o sectă, L”Occhio di Dio care au scopul să elimine toate fiinţele supranaturale. Chiar aş vrea să aflu mai multe despre acest lucru în următorul volum.

Eu vă recomand Hex Hall, dacă vă plac cărţile cu fiinte supranaturale presărat cu puţin umor şi romance ar trebui să citiţi acestă carte.

Citat:
” Continuă să meargă, oprindu-se, rând pe rând, în faţa uşilor ca şi când ar fi căutat pe cineva – era doar o altă fantomă de la Hecate, prizonieră aici pentru totdeauna. „

Ce mi-a plăcut: povestea, acţiunea
Ce nu mi-a plăcut: nu am primit prea multe informaţii despre secta cea rea, bine, ştiu ca acesta este doar primul volum dar tot voiam ceva mai mult.

Punctaj: 3/5

Date:
Titlul românesc: Hex Hall (Hex Hall #1)
Titlu original: Hex Hall (Hex Hall #1)
Autor: Rachel Hawkins
Editura: Litera
Pagini: 254
Traducere: Elena Ciocoiu
Comandă aici.
Coperta originală:
7 gânduri despre „Recenzie: Hex Hall de Rachel Hawkins

  1. Aceasta este una dintre acele carti la care imi place mult descrierea, imi place recenzia ta, insa coperta nu. Insa cum pentru mine nu conteaza coperta, ci continutul, o sa o caut sa o citesc. Merci pentru recomandare! 🙂

    1. Da, coperta este orbilaa. Si pe mine m-a descurajat coperta dar intr-un final m-am decis ca trebuie sa citesc cartea indiferent de coperta mai alesc ca anul acesta apare si volumul doi. (Sa speram ca va avea o coperta mai frumoasa)

  2. Poti sa imi spui si mie ce ai vrut sa zici prin „Nu pierdeți continuarea!” ?? Tu chiar mai speri ca dupa 2 ani si jumatate de la aparitia cartii vor mai publica volumul 2? Sau i vreo informatie secreta de la editura?

      1. Numai la aceasta serie? ca mai sunt la Litera inca vreo 5 serii incepute si neterminate.

Lasă un răspuns

