Recenzie: Pasiunea lui Cherry de Cathy Cassidy

Pasiunea lui Cherry, primul volum din seria Clubul Fetelor Dependente de Ciocolată de Cathy Cassidy.

2704_925a75eb*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.

descărcare (1)

Descriere oficială:

Cherry: Ochi migdalaţi fermecători, piele de culoarea cafelei cu lapte, imaginaţie debordantă, umor şi reacţii imprevizibile…

Viaţa lui Cherry e pe cale să se schimbe pentru totdeauna. Împreună cu tatăl ei, se mută la Somerset, unde o mamă nouă şi patru surori noi – nouţe îi aşteaptă. Acolo vor să realizeze proiectul la care au visat dintotdeauna: o afacere cu ciocolată.

Dar prima zi petrecu tă la Somerset îi oferă lui Cherry o surpriză: fermecătorul Shay Fletcher o vrăjeşte pe loc. O singură problemă: Shay are deja o iubită… Honey, noua soră vitregă a lui Cherry.
Cherry ştie foarte bine că prietenia ei cu Shay e periculoasă. Dar asta nu înseamnă că poate sta departe de el…

Recenzie:

Trebuie să vă spun că această carte a fost o surpriză pentru mine. Am început-o fără să ştiu la ce să mă aştept însă odată ce m-am apucat de ea abia o puteam lăsa din mână.

Am fost plăcut surprinsă, se citeşte foarte uşor şi personajele sunt foarte drăguţe şi uneori amuzante.

200

Naratoarea poveştii este Cherry, o adolescentă care se trezeşte deodtată cu patru surori vitrege când tatăl ei decide să-şi refacă viaţa.

Ea face tot posibilul să se acomodeze noi sale vieţi însă apariţia unui baiat, Shay răstoarnă situaţia deoarece el este iubitul lui Honey, sora vitrega a lui Cherry şi cu care nu are o relaţie tocmai amicală.

Mi-a plăcut de Cherry, este drăguţă şi înţelegătoare, chiar dacă uneori mai altereaza unele adevăruri, ea este măcinată de sentimentele ei pentru Shay, iubitul lui Honey.
Relaţia ei cu Honey nu este tocmai plăcuta deşi cu celelalte surori lucrurile merg cât de cât bine.y

Honey este fata cea rea a poveştii, însa am înţeles comportamentul ei, şi mi-a plăcut de ea chiar dacă uneori era nesuferită.

Cum am mai spus chiar am rămas plăcut surprinsă de această carte, se poate citi într-un ritm record, nu te plictiseşte şi nici nu te face să „dai cu ea de pereţi” (nu că aş da vreodată cu o carte de perete, însă uneori tentaţia e mare).

Eu am citit-o foarte repede, cred că l-aş fi citit într-o noapte dacă nu ar fi trebuit să mă trezesc devreme aşa că mi-a luat două nopţi.

Oricum, eu m-am ataşat de personajele poveşti şi abia aştept următoarea cartea care va fi narată din perspectiva lui Skye.

Citat:
” Mă gândesc la ţiganca aia nebună de la poştă, care zicea ceva despre nişte alegeri, şi acum îmi dau seama că am făcut mereu nişte alegeri proaste. „

Ce mi-a plăcut: povestea, personajele, acţiunea alertă.
Ce nu mi-a plăcut: poate Shay, adică a fost ok dar mi-ar fi plăcut ca comportamentul lui să fi fost diferit.

Punctaj: 4/5

Date:
Titlu românesc: Pasiunea lui Cherry (Clubul Fetelor Dependente de Ciocolată #1 )
Titlu original: Cherry Crush ( The Chocolate Box Girls #1)
Autor: Cathy Cassidy
Editura: Trei
Pagini: 216
Traducere: Luminiţa Gavrilă
Comandă aici.
Coperta originala:

		
Lasă un răspuns

