Căştigătorul concursului Obsidian

 

Bună dragilor, ce mai faceţi?

Îmi cer scuze pentru întârzierea acestui post, am fost foarte ocupată în ultima vreme, ştiu că nu este o scuză dar voi încerca să postez pe blog cât de des pot.

Dar nu mai trag de vreme, mai bine să vedem cine a câştigat.

Cartea a fost câştigată de Andreea Maria.

obsAndreea, te rog să-mi trimiţi pe adresa de mail simonasblog@yahoo.com următoarele (Numele, adresa şi un număr de telefon), ai la dispoziţie 7 zile.

Da, să nu uit, răspunsul corect la întrebarea „Cine a tradus cartea în limba română?” a fost Claudia Roxana Olteanu. O singură persoană a greşit răspunsul aşa că nu am putut lua în considerare intrarea.

Nu am folosit site-ul random.org deoarece nu era disponibil.

 

 

Lasă un răspuns

