Captiv în labirint în hăinuţe noi + volumul trei

 

Editura Litera ne-a făcut o surpriză uriaşă, a reeditat cele două volume din Captiv în labirint, au schimbat titlurile şi primul volum este cu coperta tie-in. Daaaaa. Nu pot să cred, ce ciudă mi-e că eu am deja volumul cu coperta veche dar asta nu mă vă opri să nu-mi cumpăr şi ediţia noua, arată prea bine.

labirintul_evadarea_137x207_low-horz

Şi să vă dau o altă veste nemaipomenită, apare şi ultimul volum. Yey (happy dance). Poate fi deja precomandată pe site-ul editurii.

labirintul_tratament_letal_137x207_low

4 gânduri despre „Captiv în labirint în hăinuţe noi + volumul trei

  1. Ce mi-as dori sa imi permit si eu sa cumpar noile carti, si eu le am pe cele vechi :)). Insa nu ma lasa inima, am altele pe lista si nu se mai termina. Imi fac curaj si o cumpar pe a treia asa, asta este :(.

Lasă un răspuns

