Recenzie: Destroy Me de Tahereh Mafi

Destroy me, volumul 1.5 din trilogia Atingerea lui Juliette (prima nuvelă a trilogiei) de Tahereh Mafi.

13623150Descriere:

În romanul Spulberă-mă de Tahereh Mafi, Juliette a scăpat de Resaturaţie seducându-l pe Warner şi apoi împuşcandu-l în umăr. Dar aşa cum va afla în Destroy Me, de Warner nu poţi scăpa atât de usor.
Inapoi la bază şi recuperându-se din rana aproape fatală, Warner trebuie să facă tot posibilul să-şi păstreze soldaţii sub control şi să suprime orice menţiune de rebeliune în sector. Obsedat de Juliette, ca întotdeauna, prioritatea lui este să o găsească şi să elimine pe Adam şi Kenji, cei doi trădători care au ajutat-o la evadare. Dar când tatăl lui Warner, Comandantul Suprem al Resaturaţiei soseşte să corecteze greşelile fiului, este evident că el are planuri mult mai diferite pentru Juliette, planuri pe care Warner pur şi simplu nu le poate permite.
Setat după Spulberă-mă şi inainte de continuarea acesteia, Unrevel Me, Destroy Me este o nuvelă narată din perspectiva lui Warner, nemilosul lider a sectorului 45.

Recenzie:

Cred că ştiţi deja că Warner a fost personajul meu preferat din romanul Spulberă-mă şi ar fi fost imposibil să nu citesc şi nuvela narată din perspectiva lui.a19633951770f739f2c610572f6e623b

Mi-a luat ceva timp până m-am apucatdeoarece tot aşteptam apariţia volumului doi la noi în ţară. Însă se pare că mai avem de aşteptat aşa că am decis să mă apuc de această nuvelă şi probabil voi citi cât de curând pot şi volumul doi.

Mi-a plăcut foarte mult nuvela aceasta, chiar dacă Warner este villain-ul poveştii, m-am ataşat de el, ne dăm seama că nu întotdeauna a fost atât de dur şi lipsit de sentimente, însă o multitudine de evenimente au dus la transformarea lui, primul factor fiind chiar tatăl său.

Nuvela este un fel de continuare din perspectiva lui Warner, trebuie citită dupa Spulberă-mă şi înaintea volumului doi.  Aflăm tot ce se întâmpla cu el după întâlnirea cu Juliette, intrâm în sfârşit în capul lui şi îi aflăm cele mai ascunse gânduri.
Fanii trilogiei Atingerea lui Juliette cu siguranţă nu ar trebui să piardă această nuvelă.

Citat:

„Tortura nu este tortură atunci când există o speranţă de alinare.”

Ce mi-a plăcut: Warner, povestea, acţiunea.

Ce nu mi-a plăcut: a fost prea scurtă această nuvela, voiam mai mult.

Punctaj: 4,5/5

Date:
Titlul românesc: nuvela nu este apărută la noi
Titlu original: Destroy Me (Shatter Me #1.5)
Autor: Tahereh Mafi
Editura: Harper
Pagini: 109

 

Lasă un răspuns

