Recenzie: Conexiunea de Imogen Howson


Conexiunea, primul volum din seria omonimă de Imogen Howson.

conexiunea_1_fullsize

logo

*Carte oferită de librăria online Bookcity pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Elisa avea totul: frumuseţe, popularitate şi un viitor strălucit. Dar în ultimii trei ani, se confruntă cu viziuni terifiante, dureri şi vânătai misterioase din senin.

În cele din urmă i se promite un leac – o operaţie minoră pentru a arde partea hiperactivă a creierului său – dar înainte de procedură, ea descoperă adevărul şocant din spatele halucinaţiilor sale: vedea lumea prin ochii altei fete.

Când Elisa află că geamăna sa telepatică este subiectul unor experimente guvernamentale, fetele fug, ducând cu ele secrete pentru care merită să ucizi, în acest thriller romantic şi futurist.

 

Recenzie:

Înainte de toate trebuie să vă spun ca eu habar nu aveam că această carte este o distopie. Nu ştiu cum am reuşit să omit acest lucru, adică, probabil s-a zis că este o distopie nu? în orice caz, eu nu ştiam aşa că mare mi-a fost surpriza când am început-o să citesc.Beaver Stadium facing south, 2001

Îmi plac distopiile care sunt construite pe măsură, adică mai multă acţiune şi mai puţin romance.

Mi-a plăcut această carte, este o aventură interplanetară, avem ocazia să cunoaştem o lume noua, o lume perfectă, cel puţin aşa credea protagonista noastră la început.

Povestea începe pe planteta Sekoia unde trăieşte Elissa, o adolescentă care se confruntă cu dureri groaznice de cap, viziuni terifiante şi vânătăi misterioase apărute de nicăieri.
Când într-un final află teribilul adevăr şi anume că are o sora geamănă care este supusă experimentelor guvernamentale, Elissa decide să fugă împreună cu geamăna ei, Lin.835998

Mi-a plăcut întreaga concepţie, oamenii pot călători fără nicio problemă de pe o planetă pe alta şi acest lucru mi s-a părut foarte tare.

Ceea ce m-a deranjat puţin a fost imaturitatea Elissei, bine înţeleg că până acum a trăit o viaţa perfectă dar mă aşteptam la mai multă maturitate însă mă bucur că într-un final personajul ei suferă o schimbare în bine.
Nici mama Elissei nu mi-a plăcut, mi s-a părut insensibilă şi avară.

Acţiune avem din plin, nu m-am plictisit nici măcar un minut, cele doua fete sunt pe o continuă fugă şi pe parcurs aflam tot mai multe secrete înfiorătoare.

Consider că Conexiunea este începutul unei aventuri palpitante şi sunt curioasă ce ne-a pregătit autoarea în volumul următor.

Citat:
„…să mergi spre pericol din voinţa ta era mult mai bine decât să nu ai voinţă, să fii nevoit să accepţi deciziile luate de alţii pentru tine. Şi erau lucruri mult mai importante decât garanţia siguranţei sau de a fi normal.”

Ce mi-a plăcut: ideea cărţii, stilul de scriere a autoarei, Cadan, Lin.
Ce nu mi-a plăcut: mama Elissei.

Punctaj: 3,5/5

Date:
Titlu românesc: Conexiunea (Conexiunea #1)
Titlu original: Linked (Linked #1)
Autor: Imogen Howson
Editura: Rao
Pagini: 384
Traducere: Cristina Barbu
Comandă aici.
Coperta originala:
Lasă un răspuns

