Recenzie: Girl, Stolen de April Henry

Girl, Stolen de April Henry

7906105Descriere:

Cheyenne Wilder în vârstă de şaisprezece ani doarme pe scaunul din spate a maşinii în timp ce mama ei vitregă preschimbă reţeta medicală pe antibiotice. Înainte ca Cheyenne să-şi dea seama ce se întâmplă, maşina este furată.
Griffin nu a vrut să o răpească pe Cheyenne şi îndată ce afla că fata nu doar că are pneumonie ci este şi oarbă, nu ştie ce să facă.
Cand tătal lui Griffin află că tatăl lui Cheyenne este preşedintele unei importante corporaţii, totul se schimba, acum există un motiv să păstreze pe fată.
Cum va supravieţui Chayenne acest coşmar?


Recenzie:

Îmi plac poveştile cu răpiri dacă sunt bine construite şi eram foarte curioasă de această carte.1368399658

Mi-a plăcut descrierea şi chiar speram să fie o carte diferită, m-am săturat de insta-love-urile şi dulcegăriile şi chiar voiam să încep anul cu o carte bună.

Mi-a plăcut că am intrat repede în acţiune, povestea este narată atât din perspectiva lui Cheyenne cât şi a lui Griffin deci intrăm şi în mintea asa zisului răpitor.
Cheyenne este un personaj de care este imposibil să nu te ataşezi, chiar dacă suferă de pneumonie şi este oarbă, nu renunţă şi caută orice modalitate să scape, nu se lasă înşelată şi dusă de nas, chiar dacă Griffin nu pare atât de rău, ea tot nu poate să încrede în el.
Griffin, catalogat drept răpitorul nu este atât de dur şi lipsit de sentimente, voia să fure o maşină şi s-a ales şi cu o fată speriată şi bolnava.

Deşi în carte nu este dezvăluit vârsta lui Griffin, avem nişte indicii că este un adolescent manipulat de către tătal său.
Cred că v-aţi dat deja seama că tatăl lui Griffin este adevăratul villain al poveştii, el vrea să ceară o recompensă pentru fată.
Griffin este un adolescent chinuit şi confuz, ştie că tot ceea ce fac este rău însă se lasă influenţat de către tatăl lui.

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult este faptul că nu este o carte romance, este mai degrabă un thriller, nu există insta-love, fata nu este fascinată de băiat şi nu jură iubire eterna, nu există nici sindromul Stockholm.
Este o adevărată carte de acţiune.

Stilul autoarei este uşor de digerat, chiar am fost surprinsă de rapiditatea evenimentelor, nu te plictiseşte şi te ţine în suspans până la final.

Finalul este unul deschis, însă mi-a plăcut, probabil un alt final m-ar fi dezamăgit.
Cred că am făcut o alegere bună când am decis să încep anul cu această carte.

Citat:
„Uneori, oameni fac asta, îşi închid ochii pentru câteva secunde şi imaginea le oferă o perspectiva a ceea ce înseamnă să fii ea. Însă, la final, ei îşi pot deschide ochii şi pot vedea.”

Ce mi-a plăcut: acţiunea, rapiditatea evenimentelor, stilul de scriere, Cheyenne, Griffin
Ce nu mi-a plăcut: tatăl lui Griffin

Punctaj: 4/5

Date:
Titlu românesc: cartea nu este apărută la noi
Titlu original: Girl, Stolen
Autor: April Hanry
Editura: Henry Holt and Co.
Pagini: 213
Limba: engleza
Lasă un răspuns

