Recenzie: La drum cu Platon de Robert Rowland Smith

La drum cu Platon, Ce spun filosofii despre naştere, iubire, copii şi ce se mai întâmplă pe drumul vieţii de Robert Rowland Smith

lt_coperta_la_drum_cu_platon*Carte oferită de editura Litera pentru recenzie. Mulțumesc.images (2)

Descriere oficială:

Imagineazăţi că eşti într-o maşină a timpului care te poartă înainte şi înapoi prin propria viaţă. Te duce în trecut, la anii copilăriei, când învăţai să mergi pe bicicletă, apoi te face să revezi primul tău sărut, cel dintâi serviciu sau anii mai târzii, când te confrunţi, eventual, cu divorţul. Însoţit de Platon, află ce spun marii gânditori ai lumii despre toate aceste pietre de hotar de pe drumul vieţii noastre. Aristotel îţi va vorbi despre importanţa începerii şcolii, Freud despre îndrăgostire, Heidegger despre implicaţiile psihologice ale mutatului, iar Nietzsche despre criza vârstei de mijloc.
La drum cu Platon te ajută să înţelegi şi să vezi cu alţi ochi evenimentele majore, momentele-cheie şi fazele de tranziţie din viaţa ta, făcând filosofia să pară accesibilă şi plină de umor!

Recenzie:

Nu ştiu de ce am crezut că această carte va fi una amuzantă, poate e de vină coperta sau culorile, dar ori de câte ori o luam în mână aveam impresia că e comica, ei bine, m-am înşelat.
Am început să o citesc şi mi-am dat seama că este de fapt un manual de instrucţiuni.
Ne descrie etapele vieţii într-un mod simplu, pe înţelesul tuturor.
Sincer nu mă aşteptam să mă captiveze, ţinând cont că la şcoală, orele de filozofie m-au cam plictisit de aceea aveam mici reţineri dar acum tot ce vă pot spune este că dacă profesorul s-ar fi luat după această carte nu am fi dormit de plictiseală.
Mi-a plăcut modul în care este luat fiecare etapă la rând, pe mine m-a pus pe gânduri şi mi-a indus o stare de melancolie.
Este o carte practica cu multe adevăruri, numai perfectă pentru cititorii pasionaţi de acest gen.

Date:
Titlu românesc: La drum cu Platon
Titlu original: Driving with Plato: The Meaning of Life's Milestones
Autor: Robert Rowland Smith
Editura: Litera
Pagini: 224
Traducere: Graal Soft
Comanda aici.
Coperta originală:

		
Lasă un răspuns

