Câştigătorii concursului Leda&Corint

 

An nou fericit! ştiu că am întârziat puţin, dar mai bine mai târziu decât niciodată.

Am întârziat şi cu postarea câştigătorilor şi îmi pare foarte rău, mi-a luat ceva timp până am verificat toate intrările.

Din păcate au fost mulţi care nu au găsit toate cărţile din imagine sau care nu au scris corect titlul cărţii sau care nu au respectat cerinţele, am cerut titlul şi autorul cărţilor. Unii aţi uitat să scrieţi autorul.concurs leda

Câştigătorii sunt:

Alexandra M.

Byby

Andreea.

Rog câştigătorii să-mi lase un comentariu la această ăpstare cu cartea aleasă.

Alexandra M va fi prima care va putea alege ce carte vrea (Experiment, Oraşul sufletelor pierdute sau Testul fierului), Byby va alege din cele două rămase iar Andreea va râmâne cu ultima carte.

Dupa ce aţi ales cărţile, va rog să-mi trimiteţi un mail pe adresa simonasblog@yahoo.com cu următoarele:

Nume, Prenume, Adresa corectă şi completă, cod poştal şi un număr de telefon + ce carte aţi ales.

Cei care nu-şi regăsesc numele pe listă, să verifice cu atenţie intrarea deoarece sigur aţi greşit cu ceva de aceea nu am luat în considerare participarea.

Dacă cumva am greşit eu cu ceva, vă rog să-mi semnalaţi.

Răspunsurile corecte :

1.Cele treisprezece motive – Jay Asher
2.Circul Nopții – Erin Morgenstern
3.Divergent – Veronica Roth
4.Eve – Anna Carey
5.La jumătatea drumului spre mormânt – Jeaniene Frost
6.Micuțele Mincinoase  – Sara Shepard
7.Moştenirea familiei Van Alen – Melissa De La Cruz
8.Orașul Îngerilor Căzuți – Cassandra Clare
9.Sărutul din umbră – Laurell K. Hamilton
10.Salvaţi-l pe Rafe! – James Patterson

 

5 gânduri despre „Câştigătorii concursului Leda&Corint

  1. Felicitări câștigătoarelor! Doamne, ador acest concurs♥ Mi-a plăcut că nu am știut toate titlurile și am căutat Eve o grămadă :)) Știam cum arată coperta, dar nu îmi venea numele cărții pf ^___^ foarte foarte frumos♥

Lasă un răspuns

