Concurs ENDGAME

 

1146476_391717480982826_961970746183484393_n

Dupa cum aţi aflat din postul anterior, fenomenul ENDGAME a ajuns şi în România de aceea cu sprijinul editurii Trei pun la bătaie 3 exemplare din cartea ENDGAME. Jocul final: Convocarea

Cerinţe:

Like paginii de facebook Editura Trei

Like paginii de facebook Young Fiction Connection

Distribuiţi (public) concursul pe facebook

Like paginii de facebook Simona’s blog

Urmariţi blogul prin mail

Scrieţi în comentariu care este cartea voastră preferată de la editura Trei şi de ce? câteva cuvinte.

Lăsaţi un comentariu cu numele cu care aţi dat like paginilor de facebook, adresa de mail cu care urmăriţi blogul şi linkul share-ului.

Concursul se desfăşoară în perioada 5 – 17 noiembrie 2014.

Mult succes!

24 de gânduri despre „Concurs ENDGAME

  1. FB: Alina Sampetru
    share FB: https://www.facebook.com/alwssa/posts/983552691661770
    mail: alina_stoian88@yahoo.com
    Cartea preferata de la Editura Trei este Cincizeci de umbre ale lui Grey pentru ca povestea de dragoste dintre cei doi protagonisti este ireala. Exceptand anumite scene, imi place complexitatea personajelor, misterul ce aplaneaza asupra relatiei dar si sarcasmul si umorul personajelor. Personajele secundare ajuta foarte mult povestea sa prinda contur si sa o faca unica.

  2. Cartea preferată ( mai exact seria preferată) ”Cele cincizeci de umbre ale lui Grey” de E. L. James, deoarece o citești, o recitești și apoi o ascunzi ca să nu fii tentat să o re-recitești cu toate că știi că o vei reciti iar și iar și iar…

  3. Like: Diana Ciotmonda
    Share: https://www.facebook.com/ely.elena.5099/posts/382107455289461
    e-mail: dya_mary_girl11@yahoo.com/ Just Another fantasy world (numele cu care te urmăresc)
    Îmi plac multe cărți de la Editura Trei, dar cred că preferata mea e Zi după Zi- David Levithan, datorită subiectului original pe care în tratează. Îmi place tot la cartea aceea- de la geniala copertă, până la profundul și totodată ciudatul conținut. Cartea a avut o structură complexă și a știut cum să mă țină în alertă. A avut un început promițător, un conținut genial și un final perfect. Această carte e preferata mea de la Editura Trei și printre preferatele mele în general. Pur și simplu mi-a ajuns la suflet și mi-a atins corzile sensibile.

Lasă un răspuns

