Recenzie: Diamantul de la miezul nopţii de Sarah J. Maas

 

Diamantul de la miezul nopţii , volumul doi din seria Tronul de cleştar de Sarah J. Maas

coperta_3053_big*Carte oferită de librăria online logoBookcity pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Doi bărbaţi o iubesc.

O lume întreagă se teme de ea.

Dar numai ea poate să salveze lumea.

Celaena Sardothien, asasină, este arma cea mai ucigătoare a Regelui din Adarlan. Ea trebuie să-şi câştige libertatea prin sângele duşmanilor ei – dar nu suportă să ucidă pentru rege.

Iar cu fiecare moarte pe care Celaena o înscenează, cu fiecare minciună pe care o rosteşte îi pune în pericol pe cei pe care îi iubeşte.

Atrasă de cei doi protectori ai ei, un căpitan şi un prinţ, şi luptând împotriva unor forţe întunecate mult mai puternice decât regele însuşi, Celaena trebuie să se hotărască pentru ce să se zbată: libertatea ei, inima ei ori destinul regatului…

Recenzie:

După ce am terminat primul volum eram foarte curioasă ce se va mai întâmpla cu Celaena şi cu prietenii ei aşa că m-am bucurat foarte tare când am reuşit să pun mâna pe volumul doi.

Voiam să aflu dacă autoarea va reuşi să ma captiveze de data acesta şi într-un fel a reuşit. Zic într-un fel deoarece în prima jumătate a cărţii eroina m-a enervat puţin şi mi s-a părut că autoarea i-a dat prea multe calităţi, a încercat să o scoată prea mult în evidenţă ceea ce este un lucru bun dar aici a fost puţin exagerat şi a fost prea mult.d63549a493e354ea9c38b80f191707ee

Actiune avem şi de data aceasta, poate chiar mai mult decât în primul volum. Celaena devenita acum Campioana Regelui trebuie să facă faţă multor provocări mai ales celor supranaturale.

Dacă în primul volum romance-ul a fost aproape inexistent, în acest volum avam un strop de l’amour 😀

Chair daca uneori dă impresia ca se poate forma un triunghi amoros, eu tot tind să cred că Cealena este îndrăgostită de unul iar pe celălalt doar îl iubeşte, dar vom vedea pe parcurs cum vor evolua lucrurile.

Cum am spus avem acţiune cu găleata, aflam mai multe lucruri despre planul regelui dar şi despre creaturile înspăimântătoare care bântuie castelul de sticlă.

Aflăm mai multe lucruri despre Celaena însăşi, pe mine chiar m-a surprins decoperirea lui Chaol, adică, mă aşteptam la ceva exploziv dar nici chiar aşa.

Personajele au fost ok, bine doar Celaena a fost ok. Au fost momente când mi-a plăcut de ea, mai ales spre final, dar au fost momente în care m-a scos din minţi deci încă nu mi-am dat seama dacă îmi place de ea sau nu.

Dar îmi place de Chaol şi de Dorian, cred ca autoarea le-a creat foarte bine şi sunt curioasă cum vor evolua lucrurile, mai ales cu Dorian.8571834

Personajul de care mi-a plăcut cel mai mult a fost Nehemia, of, of, aş vrea să vă spun atâtea lucruri despre ea dar nu vreau să mă spoilăresc deci mă abţin. 😀

Acest volum chiar m-a surprins în mod plăcut, nu mă aşteptam la mare lucru şi iată că mi-a plăcut foarte mult, observăm o evoluţie semnificativă a autoarei, stilul de scriere a fost lejer, captivant şi cu multe răsturnări de situaţii, Diamantul de la miezul nopţii este la fel de alert precum primul volum.

P.S. Nu-i aşa că coperta este superbă? când am primit cartea, am stat vreo 10 minute şi am admirat coperta. (lol)

Citat:

” …De acum înainte, nu aveau să mai existe alte jurăminte în afară de acesta, alte contraste sau alte obligaţii. Niciodată să nu ierţi, niciodată să nu uiţi….”

Ce mi-a plăcut: Chaol, Dorian, Nehemia, acţiunea, Mort, finalul.

Ce nu mi-a plăcut: Celaena în prima parte a cărţii, Archer.

Punctaj: 4/5

Date:

Titlu românesc: Diamantul de la miezul nopţii (Tronul de cleştar #2)
Titlu original: Crown of Midnight (Throne of Glass #2)
Autor: Sarah J. Maas
Editura: Rao
Pagini: 570
Traducere: Cristina Barbu
Comandă aici.
Copertă originală:
Lasă un răspuns

