Recenzie: Bad Girls Don’t Die de Katie Alender

Bad Girls Don’t Die, primul volum din trilogia cu aceeaşi nume de Katie Alender

3678651Descriere:

Când surioara lui Alexis, Kasey devine obsedată de o papuşă antică Alexis nu o ia în seamă. Kasey este un copil ciudat. A fost o perioadă când şi Alexis a fost considerată o ciudată, de copii din liceu, de părinţii ei, chiar şi de propriile ei prieteni goth.

Lucrurile devin mai ciudat când casa cea veche unde trăieşte începe să se schimbe.

Uşile se închid şi se deschid din senin, apa fierbe pe aragazul stins şi un aparat de aer condiţionat oprit transformă casa suficient de rece încât poţi vedea propria respiraţie.

Kasey se schimbă de asemenea. Ochii ei albaştrii se transformă în verzi şi vorbeşte într-un limbaj de modă veche apoi pierde bucăţi de timp.
Cel mai deranjant dintre toate este tăietura periculoasă de pe umărul lui Kasey.

Copilul blând şi iubitor de păpuşi a dispărut iar noua Kasey este nervoasă. Alexis este singura care o poate opri dar ce se întâmplă dacă fata cu ochii verzi nu mai este Kasey?

Recenzie:

Mi-a fost dor de o carte cu fantome. De mult nu am mai citit o carte realmente captivantă cu fantome aşa că mă bucur foarte mult că am găsit acest volum.

Are tente horror şi unele scene chiar sunt înfricoşătoare de ţi se face pielea de găină.

Am auzit multe păreri bune despre acastă carte, căutam ceva care să nu aibă în prim plan romance-ul, m-am săturat de poveşti lacrimogene şi triunghiuri amoroase inutile.5d916f9638420c7fc3a540413f6aad3c

Nu am fost dezamagită, ba din contră am rămas puţin surprinsă deoarece nu m-am aşteptat să-mi placă atât de mult. Bine, au fost şi mici imperfecţiuni pe alocuri, comportamenul eroinei la început, părinţii eroinei, nimic important. Eu am trecut cu vederea peste aceste lucruri.

Este o carte pentru adolescenţi deci întâlnim obişnuitele clic-uri, nu putea să lipsească gaşca de majorete răutacioase, băiatul hot pentru care fetele suspină în taină şi eroina singură, deloc populară şi ciudată.

Dar cartea aduce şi ceva nou, nu este tipica poveste cu fantome care sunt inocente şi paşnice.

Fantoma noastră vrea răzbunare, vrea vărsare de sânge şi mi-a plăcut acest lucru, în sfârşit un villain care îşi merită numele.8969deddf00e273fd3275b4f7f784c0e

Personajele mi-au plăcut, deşi în mare parte a poveştii Alexis era în centrul atenţiei, sora ei posedată nu era mai prejos.

Alexis era badass, nu se temea şi nici nu se plângea, mi-a plăcut acest lucru.

Deşi Carter şi Megan eram puţin şterse, mi-a plăcut si de ei.

Mi-a plăcut stilul de scriere a autoarei, este uşor de citit, fără prea multe descrieri inutile, pe alocuri presărat cu tente horror.

A fost o lectură plăcută numai bună pentru Halloween şi chiar o recomand şi vouă.

Citat:

„Într-un fel suspendarea a sunat mai rău decât detenţia. Oricine poate avea parte de detenţie. Suspendarea în schimb…asta-i pentru sociopaţi. Nu am fost sută la sută sigură că sunt pregătită să fac acel pas.”

Ce mi-a plăcut: povestea, personajele, finalul, faptul că dă o senzaţie creepy.

Ce nu mi-a plăcut: Alexis la început, se credea puţin superior majoretelor.

Punctaj: 4.5/5

Date:

Titlu românesc: cartea nu este apărută la noi în ţară
Titlu original: Bad Girls Don't Die (Bad Girls Don't Die #1)
Autor: Katie Alender
Pagini: 346
Editura: Disney-Hyperion
Limba: Engleza
Lasă un răspuns

