În mintea unui blogger – Partea a II-a

 

Am fost provocată de Cipryan de pe blogul Bookaholic-guy. Mersi mult! 🙂

Iată următoarele 33 de întrebări 😀

34) Cine este cea mai atractivă vedetă de gen opus ție?

-Nu prea fac pasiuni pentru vedete dar hai să zicem Theo James 😀divergentbarbiedolls

35) Pentru tine, care este sensul vieții?

-Dezvoltarea sinelui, să învăţ lucruri noi.

36) Definește arta.

– Arta este un mod de eliberare.

37) Crezi în noroc?

– Da.

38) Cum e vremea acum?

– Înnorat.

39) Ce oră este?

-La momentul când am răspuns la întrebări a fost 20:22.

40) Conduci? Dacă da, ai făcut vreodată accident?

– Nu conduc (încă).

41) Care este ultima carte citită?

– Bad Girl’s Don’t Die de Katie Alender. Superbă carte.

42) Desenul tău animat preferat?

– Scooby Doo.tumblr_mmiphleDBK1r1ult6o1_500

43) Ai vreo poreclă?

– Simo, Simi.

44) Care este ultimul film văzut?

– The Watch (Extra’ pază-n cartier – Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill, comedie pură).The-Watch

45) Alege DOAR 2: Dragoste, Bani, Sănătate.

– Sănătate, Bani. (Să nu ma credeţi superficială).

46) Ai prins vreodată un fluture?

– Da şi după aceea l-am lăsat să plece.

47) Ești obsedat de ceva anume în momentul acesta?

– Serialele se pun?

48) Spune un banc care te-a dat pe spate.

-Azi am citit-o într-un ziar/catalog de la Kaufland.

– Bulă ,de ce nu scrii?
– Eu nu are creion,doamnă.
– Nu e corect să spui „eu nu are creion”.Fii atent se pronunţă astfel:”eu nu am creion,tu nu ai creion,el nu are creion,noi nu avem creioane….”
-Dar cine a furat toate creioanele?

49) S-a răspândit vreodată vreun zvon despre tine?

– Da.

50) Crezi în magie?

– Da.

51) Tinzi să ții ură pe cel care ți-a greșit?

– Da.

52) În ce zodie te afli?

– Balanţă.

53) Aduni sau cheltuiești banii?

– Adun.

54) Care este ultimul lucru cumpărat?

-Ciocolată.2014-02-28-truffles

55) Câte cărți ai în bibliotecă? (Aproximativ)

– +/-300 a trecut ceva timp de când le-am numărat.

56) Ești într-o relație?

– Nu.

57) Câte relații ai avut?

– 1.

58) Poți să-ți atingi nasul cu limba?

– Nu.

59) Unde ai fost ieri?

– În oraş.

60) Ai ceva roz în apropierea ta?

– Nu.

61) Porți șosete în momentul acesta?

– Da.

62) Care este animalul tău preferat?

– Pisica.

63) Care este arma ta secretă pentru a face pe cineva să te placă?

-Nu ştiu dacă am aşa ceva, întotdeauna mă comport normal.

64) Unde este cel mai bun prieten al tău?

– Am 2 prietene, una este în Bucuresti (my little sis)  iar cealaltă vreo 100 de metri de mine.

65) Lady Gaga este… (continuă propoziția)

-ciudată? nu prea ascult Lady Gaga deci…

66) Ce ai să lași drept moștenire?

-Cărţi?.

Un gând despre „În mintea unui blogger – Partea a II-a

Lasă un răspuns

