În mintea unui blogger – Partea I

 

Am fost provocată de Cipryan de pe blogul Bookaholic-guy. Mersi mult! 🙂

Iată primele 33 de întrebări, who is curious?

1) Sexul?

-Feminin.

2) Dacă ai putea întâlni pe oricine de pe Pământ, cine ar fi?

-Susan Ee, cred că aş putea purta o conversaţie intersantă cu ea dar cel mai probabil l-aş stresa cu întrebări despre cărţile ei. (lol)

 3) Ia cartea care îți este cel mai aproape, dă la pagina 23, transcrie rândul 17.

-„…refereau la tine. Eram pe punctul de a merge acolo să te caut. ” (Diamantul de la miezul nopţii de Sarah J Maas).

4) La ce te gândești în majoritatea timpului?

– La o mulţime de lucruri, întotdeauna îmi umblă mintea la ceva.

5) Ce scrie în ultimul mesaj primit de la cineva?

-Szia.

 6) Dormi îmbrăcat/ă sau nu?

-Îmbrăcată.

7) Care este cel mai straniu talent al tău?

– Straniu talent? nu cred că am aşa ceva, cel puţin nu am descoperit încă.

 8) Fetele….sunt puternice când vor.

Băieții…. se comporta uneori ca nişte animale.

 9) S-a scris vreun cântec sau poem despre ține?

-Despre mine nu dar există un cântec în care apare numele meu. 😀

10) Care a fost ultima dată când ai făcut „the air guitar”?

-Niciodată.

11) Ai vreo fobie mai stranie?

– Stranie nu prea, dar sufăr de claustrofobie.

 12) Ți-ai blocat vreodată vreun obiect străin în nas?

– Nu, mă credeţi nebună? (nu răspundeţi).

 13) Ce religie ești?

– Ortodoxă.

14) Când te afli afară, care este lucrul pe care îl faci de obicei?

– Mă uit la păsările cum zboară, I know, it’s weird.

pigeons_flying

 15) Preferi să fi în fața sau în spatele camerei?

– În spatele. 😀

16) O întrebare simplă, dar extrem de complexă. Trupa favorită?

– Imposibil să zic doar una, îmi place Boyce Avenue, 30 Seconds To Mars, Paramore.anigif

 17) Care a fost ultima minciună pe care ai spus-o?

-Nu-ţi face griji, totul va fi bine.

 18) Crezi în karma?

– Da.

19) Ce înseamnă URL-ul (numele site-ului) tău?

– simella23, sim – vine de la Simona iar ella, întotdeauna mi-a plăcut acest nume iar cifra 23 am ales aleatoriu.

 20) Care îți este punctul tău slab; dar cel forte?

– Punctul slab: câteodata spun adevărul în faţă fără să mă gândesc la consecinţe.

– Punctul forte: sunt o bună ascultătoare, ar fi trebuit să mă fac psiholog. (lol)

 21) Ai vreo pasiune pentru o celebritate? Dacă da, care e?

– Nu prea.

 22) Ai făcut vreodată baie în pielea goală în public? (skinny dipping)

– Nu.

23) Cum scapi de nervi?

– Ascult muzică sau fac exerciţii de auto apărăre.

 24) Ai vreo colecție de ceva anume?

– Serveţele. 😀descărcare (5)

 25) Preferi să vorbești la telefon sau să faci video-chat?

– Telefon.

 26) Ești fericit cu persoana care ai devenit?

– Să zicem că da deşi mai am de lucrat la unele aspecte.

 27) Care este sunetul pe care-l urăști; dar cel pe care-l iubești?

– Sunetul pe care-l urăsc cel mai mult sunt manelele, sper că se pune iar cel pe care-l iubesc este ciripitul păsărilor.

 28) Care este cel mai mare „Daca…” al tău?

-Dacă m-aş fi comportat altfel într-o situaţie anume, oare lucrurile s-ar fi întâmplat altfel?

 29) Crezi în fantome? Dar în extratereștrii?

– Da, cred în ambele.

30) Scoate brațul drept în afară, care este primul lucru pe care îl atingi? Fă la fel cu brațul stâng.

– Cu braţul drept ating un cuţit. (nu mă întrebaţi nimic).

– Cu braţul stâng nu ating nimic.

 31) Îți plac jocurile video?

– Nu.

 32) Care este cel mai oribil loc în care ai fost?

– coşmarurile se pun? dacă da atunci un loc pustiu, doar vântul bătea iar eu stăteam în faţa unui mormânt.

 33) Ce preferi: Nordul, Vestul, Sudul sau Estul țării?

– Nord-Vest.

Un gând despre „În mintea unui blogger – Partea I

Lasă un răspuns

