Recenzie: To All The Boys I’ve Loved Before de Jenny Han

 

To All The Boys I’ve Loved Before, primul volum din seria cu aceeaşi nume de Jenny Han 

15749186Descriere:

Lara Jean păstrează scrisori de dragoste într-o cutie pe care mama ei i-a dat-o.
Ele nu sunt scrisori de dragoste scrise de băieţi, sunt scrisori pe care ea le-a scris. Unul pentru fiecare băiat pe care l-a iubit – cinci în total. Când scrie, îşi poate descărca sufletul şi poate spune lucruri pe care în viaţa reală nu ar spune niciodată deoarece scrisorile sunt doar pentru ea, nimeni au trebuie să le vadă, niciodată.
Însă într-o zi scrisorile ei sunt expediate prin poştă şi dintr-o dată, viaţa amoroasă a lui Lara Jean se transforma din imaginar în real.

 

Recenzie:

Okay, eu de ce nu am ştiut că cartea asta de fapt nu este un stand alone? Pe bune, până acum am avut impresia că e stand alone şi după ce o termin şi eu de citit mi-am zis că nu poate avea un asemenea final aşa că m-am pus să caut informaţii şi ce văd, anul viitor apare volumul doi (yay) şi aşa m-am liniştit. (lol)tumblr_n6s13hKlg51rubkkao1_400

Dar să trecem înapoi la recenzie.

Lara Jean (nu ştiu de ce numele îmi sună atât de vintage) este protagonista noastră şi naratoarea poveştii.
Viaţa ei amoroasă în viaţa reală este egală cu zero însa până acum Lara Jean a fost îndrăgostită de cinci băieţi.

Ea le-a scris scrisori de dragoste pe care niciodată nu le-a expediat, scrisorile sunt doar pentru sufletul ei dar într-o zi scrisorile sunt expediate şi de aici începe aventura.
Mi-a plăcut stilul autoarei, este lejeră, uşor de digerat, fără descrieri absurde şi infinite însă personajele lasă de dorit, Lara Jean m-a enervat puţin mi s-a părut prea imatură, visătoare şi nesigură pe ea. Speram să se maturizeze măcar puţin şi deşi spre final s-a şi întâmplat acest lucru tot nu m-am ataşat de ea.

Multe personaje mi s-au părut puţin şterse mai ales Josh şi Margot, sora lui Lara Jean.
Cel care mi-a plăcut cel mai mult a fost Peter, un fost crush a protagonistei.

Povestea are potenţial dar autoare nu a dezvoltat aproape nimic.tumblr_naooc7N2S81r2mw8qo1_500

Nu există relaţie de prietenie, deşi Lara Jean are o prietena, Chris, acesta abia apare în poveste, cei doi abia se vorbesc.

Romance-ul este aproape inexistent deşi la început credeam că va fi şi un triunghi amoros dar autoare nu a mai dezvoltat iar relaţia lui Lara Jean cu Peter este puţin complicat, cei care au citit cartea ştiu despre ce vorbesc.

Dar să vă spun ceva interesant? mi-a plăcut cartea, trecând peste toate aspectele negative chiar a fost o lectură placută care nu m-a plictisit deloc şi aştept cu nerăbdare volumul doi mai ales ca finalulprimei cărţi este gen „what the heck”.

Citat:

” Când cineva este plecat o lungă perioadă, prima dată îţi ţii toate lucrurile pe care doreşti să le spui. Încerci să ţii evidenţă la toate în mintea ta dar acest lucru este precum ai ţine un pumn de nisip, toate particulele mici îţi scapă din mână şi apoi rămâne doar aer şi pietriş.”

Ce mi-a plăcut: ideea cărţii, Peter.
Ce nu mi-a plăcut: personajele şterse, imaturitatea lui Lara Jean.

Punctaj: 3/5

Date:
Titlu românesc: - cartea nu este apăruta în română
Titlu original: To All The Boys I've Loved Before ( To All The Boys I've Loved Before #1)
Autor: Jenny Han
Editura: Simona&Schuster
Pagini: 355
Limba: engleza
Un gând despre „Recenzie: To All The Boys I’ve Loved Before de Jenny Han

Lasă un răspuns

