Recenzie: The DUFF de Kody Keplinger

 

The DUFF (Designated Ugly Fat Friend) de Kody Keplinger

6931356Descriere:

Bianca Piper, o adolescentă în vârsta de şaptesprezece ani, cinică şi loială, nu se crede cea mai frumoasă, însa este deşteaptă şi imună la farmecele lui Wesley Rush, afemeiatul şcoli. De fapt, Bianca îl urăşte. Şi când el i-o dă porecla The Duff (Designated Ugly Fat Friend – Prietena cea grasă şi urâtă) ea îşi aruncă sucul drept în chipul lui.
În momentul de faţă lucrurile nu stau prea bine acasă şi Bianca face tot posibilul să-şi distragă atenţia. Terminând să-l sărute pe Wesley şi mai rău, i-a plăcut.

Dornică să evadeze, Bianca se aruncă într-o relaţie gen duşmani cu beneficii cu Wesley. Însă totul merge prost. Se pare că Wesley nu este chiar atât de rău precum Bianca iniţial a crezut, nici viaţa lui nu este tocmai perfectă.

Dintr-o dată Bianca realizează cu absolută groază că începe să se îndrăgostească de tipul pe care a crezut că-l urăşte cel mai mult.

Recenzie:

Am pus ochii pe această carte acum un an dar întotdeauna au apărut alte cărţi care au avut prioritate şi aşa am ajuns să uit de cartea asta însă cum am aflat că se face film am vrut neapărat să o citesc.
Nu am crezut că o să-mi placă, nu aveam prea mari aşteptări de la ea dar a fost o surpriză plăcută.
Am citit-o extrem de repede şi nu m-a plictisit deloc, unele scene chiar m-au amuzat.842c0342c0bab40a291b42d02a0e1f8dBianca este naratoarea poveştii, catalogata drept prietena cea urâtă şi grasă, ea se lasă copleşită, mai ales că are probleme şi în familie.
Stilul de scriere este foarte captivant, deşi este o carte simplă pe mine m-a cucerit şi nu am putut să o las din mână.
Mi-au plăcut personajele, deşi unele m-au enervat, am găsit şi personaje care m-au amuzat şi de care m-am ataşat.
Mi-a placut de Bianca la început deoarece nu se lăsa învinsă însă pe parcurs atitudinea ei m-a enervat puţin.
Prietenele Biancăi mi-au plăcut foarte mult. Jessica si Casey era mereu acolo pentru ea chiar şi atunci când Bianca nu merita.Bella-Thorne-The-Duff1Wesley m-a enervat la început, cu atitudinea lui de macho dar spre finalul cărţii a început să-mi placă de el.

Finalul mi-a plăcut, ma aşteptam la un asemenea final deci nu a fost cine ştie ce surpriză dar oricum a fost o lectură placută, The Duff a fost exact cartea de care aveam nevoie după atâta thrillere :D.

Citat:

„Nu te minţii singură pentru că crezi că aşa e mai sigur. Realitatea nu funcţioneaza aşa.”

Ce mi-a plăcut: povestea, prietenele Biancăi, finalul
Ce nu mi-a plăcut: atitudinea lui Wesley la începutul cărţii, mama Biancăi

Punctaj: 3,5/5

Date:
 Titlu românesc: - cartea nu a aparut în română
 Titlul original: The DUFF (Designated Ugly Fat Friend)
 Autor: Kody Keplinger
 Editura: Little Brown/Poppy
 Pagini: 280
 Limba: engleza
4 gânduri despre „Recenzie: The DUFF de Kody Keplinger

Lasă un răspuns

