Recenzie: Tronul de cleştar de Sarah J. Maas

Tronul de cleştar, primul volum din seria cu aceeaşi nume de Sarah J. Maas

coperta_2904_big

logo

*Carte oferită de librăria online Bookcity pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

O inimă de gheaţă. O voinţă de fier. Faceţi cunoştinţă cu asasina.  Faceţi cunoştinţă cu Celaena Sardothien. Fumoasă. Ucigătoare. Cu un destin măreţ.

În întunecatele şi mizerabilele ocne din Endovier o fată de optsprezece ani îşi ispăşeşte o condamnare pe viaţă. Ea este o asasină, cea mai bună din breasla ei, dar a făcut o greşeală fatală. S-a lăsat prinsă. Tânărul căpitan Westfall îi oferă o ieşire: libertatea în schimbul unui uriaş sacrificiu. Celaena trebuie să-l reprezinte pe prinţ într-o competiţie până la moarte – luptând cu cei mai talentaţi hoţi şi asasini ai ţării. Indiferent dacă rămâne în viaţă sau moare, Celaena va fi liberă. Indiferent dacă câştigă sau pierde, ea îşi va descoperi adevăratul destin. Dar va putea să se înmoaie inima ei de asasin?

Recenzie:

Alertă, captivantă şi palpitantă, Tronul de cleştar mi-a întrecut toate aşteptările. A fost o surpriză plăcută pentru mine. Deşi nu eram prea convinsă că o să-mi placă iar numărul de pagini m-a îngrozit şi tot mă întrebam dacă am făcut alegerea corectă cu cartea asta însă toate temerile mele au fost spulberate când am început să o citesc şi nu am mai putut lăsa din mână.Celaena with arrow

Scrisul este ireproşabil, lumea creată de autoare este fascinantă, istoria Erilei şi legenda lui Gavin şi a Elenei m-au captivat din plin, sper ca în următorelele volume să aflăm mai multe lucruri despre ei.

Celaena este personajul nostru principal, cel mai temut asasin a Adarlanului însă a comis o greşeală teribila, s-a lăsat prinsă. Ispăşind o pedeapsa în minele de sare din Endovier singura ei şansă de scăpare este să devină campioana regelui, trebuie să învingă cei mai temuţi criminali într-o competiţie mortală.

Celaena mi-a dat bătăi de cap, au fost momente când m-a enervat dar şi momente când mi-a plăcut de ea. Încă nu sunt convină de ce este numită cea mai bună asasină, în acest volum nu mi-a dovedit nimic. Mie mi s-a părut doar o fată de optsprezece ani, ca oricare alta, căreia îi plac rochiile şi petrecerile.8571835

Chaol este cel care mi-a plăcut cel mai mult. Căpitanul gărzii, care nu este vrăjit de Celaena şi până la finalul volumului râmâne cu picioarele pe pământ.

Din pacate avem sau mai bine zis vom avea un triunghi amoros cel mai probabil în următoarele volume însă mi-a plăcut faptul că nu exista insta love.

Nehemia a fost un alt personaj care mi-a atras atenţia şi sper că vom afla mai multe lucruri despre ea.

Autoarea ne-a dat de înţeles că aventurile Celaenei la palat doar de acum vor începe deoarece nu competiţia este singurul impediment pentru Celaena, un rău înfiorător se ascunde în palatul imens de sticlă, un rău care ar putea ucide pe toţi.

Tronul de cleştar a fost începutul unei aventuri plină de magie şi mistere, presaâărat cu momente palpitante şi plină de acţiune cititorul va fi transportat într-o lume a magiei interzise şi a războaielor unde nimeni nu e ceea ce pare a fi.

Citat:
„…Peste un milion? Un milion de cărţi? Inima îi ţopăia şi dansa, iar un zâmbet îi apăru pe chip. Aş muri înainte de a apuca să răsfoiesc măcar jumătate din ele.”

Ce mi-a plăcut: povestea, istoria Erilei, Chaol, Nehemia, Nox, finalul
Ce nu mi-a plăcut: Celaena mi s-a părut puţin prea mult.

Punctaj: 4,5/5

Date:
Titlu românesc: Tronul de cleştar (Tronul de cleştar #1)
Titlu original: Throne of Glass (Throne of Glass #1)
Autor: Sarah J. Maas
Editura: Rao
Pagini: 512
Traducere: Cristina Barbu
Comandă aici.
Copertă originală:
2 gânduri despre „Recenzie: Tronul de cleştar de Sarah J. Maas

Lasă un răspuns

