Tronul de cleştar de Sarah J. Maas – copertă nouă

 

De ce îmi face Rao una ca asta? de ce? de ce? de ce? Acum pe bune, zilele astea am primit şi eu Tronul de cleştar cu coperta veche şi acum vad asta. Nu-i drept, vreau cartea cu coperta asta :((((

coperta_2904_big

2 gânduri despre „Tronul de cleştar de Sarah J. Maas – copertă nouă

  1. Coperta asta arata mult mai bine decat prima. Si eu am cartea tot cu prima coperta 😦 Totusi, preferata mea este coperta originala din SUA. Cea de mai sus a fost si la ei a doua.

Lasă un răspuns

