4 ani!

descărcare (1)Chiar au trecut 4 ani? Când? Nu pot să cred că am îmbătrânit 4 ani:((.  Bine, nu vreau să exagerez, dar totuşi, aceşti patru ani au trecut foarte repede.

În acest ultim an nu am fost prea activă şi îmi pare foarte rău, îmi împart timpul cât de bine pot dar nici aşa nu îmi ajunge întotdeauna să fac tot ceea ce vreau.

Nu v-am pregătit discursuri kilometrice deci puteşi sta liniştiţi. Vreau doar să vă mulţumesc că aţi fost alături de mine şi pentru comentariile de incurajare şi pentru toate cuvintele frumoase dar şi pentru cele răutăcioase (nu fac discriminare :)) )

Voi încerca ca pe viitor sa fiu mai activă şi să postez cât mai des, sper să vă mai încânt cu prezenţa mea (uneori enervantă) dar nah… ce pot face.

Dacă vreţi să vorbim despre cărţii&other stuff mă puteţi găsi şi pe facebookul blogului sau facebookul personal.

XOXO

-S

11 gânduri despre „4 ani!

  1. Yayyyyy deja sunt 4 ani de când ne cunoaștem!? :O

    Oricum revenind la oile noastre la câți mai mulți ani, la cât mai multe concursuri, recenzii și cărți pe rafturile bibliotecii! Te pup și abia aștept să văd ce surprize ne vei face.

Lasă un răspuns

