Recenzie: Mare Tranquillitatis de Katja Millay

 

Mare Tranquillitatis de Katja Millay

cop-Mare-Tranquillitatis_coperta-buna1*Carte oferită de librăria online Bookcity pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Fostul copil-minune al pianului, Nastya Kashnikov, își dorește două lucruri: să treacă prin anii de liceu fără să i se afle trecutul și să-l facă pe băiatul care i-a răpit totul – identitatea, spiritul, dorința de a trăi – să plătească pentru asta.

Povestea lui Josh Bennett nu e un secret: toți cei pe care i-a iubit au fost luați din viața lui, iar acum, ajuns la vârsta de șaptesprezece ani, nu i-a mai rămas nimeni.

Acum, tot ce vrea este să fie lăsat în pace, iar cei din jur îi îngăduie acest lucru, fiindcă atunci când numele îți devine sinonim cu moartea, toți tind să păstreze distanța. Toți, în afară de Nastya, misterioasa nouă colegă de școală, care tot îi apare în cale și nu pleacă până când nu i se infiltrează în toate aspectele vieții. Dar, cu cât o cunoaște mai bine, cu atât mai enigmatică i se pare.

Mare Tranquillitatis este o lectură complexă, bogată, intensă, cu o narațiune genial construită despre un tânăr singuratic și o tânără fragilă emoțional și despre miracolul celei de-a doua șanse.

Recenzie:

Ce mi-a transmis această carte?

O avalanşă de sentimente, o tornadă de emoţii şi un uragan de trăiri. Asta semnifică pentru mine Mare Tranquillitatis.

Am auzit foarte multe lucruri despre această carte şi pentru prima dată nu aveam nicio reţinere, ştiam din start că o să-mi placă şi nu m-tumblr_myb3zmdTam1qaz3clo1_500a dezamăgit.

Povestea Nastyiei în mod sigur va emoţiona pe toţi cei care decid să citească această carte.

Cartea este scrisă într-un mod de-a dreptul fascinant, m-a ţinut lipită de ea şi nu am putut să o las din mână, m-am trezit că este ora trei noaptea şi eu mai citesc. I’m a night owl deci staţi liniştiţi.

Nastya este un personaj foarte enigmatic, autoarea ne dă mici indici despre ce i s-a întâmplat dar tot rămâne învăluită în mister, totodată mi s-a părut un personaj complicat. Evident că a trecut peste o traumă şi era terorizată emoţional şi nu poate să scape de demonii interiori.

Josh este personajul masculin, să zicem un posibil love interest pentru protagonista noastră. Desigur nici el nu este tocmai prinţul din poveşti, el de asemenea se confruntă cu un trecut întunecat.

Cel mai mult mi-a plăcut de Drew, deşi la început pare tipicul personaj afemeiat pe parcurs îl cunoaştem mai bine şi sunt sigură că îl veţi îndrăgi şi voi.

Mare Tranquillitatis este o carte care nu trebuie ratată.

Citat:

„Moartea chiar nu e atât de rea, după ce-ai trecut prin ea o dată.  Iar eu am trecut. Nu-mi mai e frică de moarte acum. Mi-e frică de tot restul. „

Ce mi-a plăcut: ideea cărţii, trăirile pe care le transimte, Drew, Clay

Ce nu mi-a plăcut: la un moment dat Nastya mi s-a părut prea mult, adică mi-ar fi plăcut să fie mai puternică deoarece câteodată mi s-a parut slabă şi puţin egoistă.

Punctaj: 4/5

Date:

Titlu românesc: Mare Tranquillitatis
Titlu original: The sea of Tranquility
Autor: Katja Millay
Editura: Epica
Pagini: 464
Traducere: Adrian Deliu
Comandă aici.
Coperta originală:
Un gând despre „Recenzie: Mare Tranquillitatis de Katja Millay

Lasă un răspuns

