Recenzie: Darul de James Patterson

 Darul, volumul doi din seria Vrăjitor şi vrăjitoare de James Patterson în colaborare cu Ned Rust

Darul*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

ASCULTAŢI-MĂ! NU MAI AVEM PREA MULT TIMP…

Ei o numesc pe sora mea vrăjitoare, iar pe mine vrăjitor. Suntem consideraţi criminali, aşa-zişii voştri duşmani, şi suntem căutaţi. Dar trebuie să mă credeţi când vă spun că acestea sunt cele mai cumplite vremuri şi că vremurile cele mai bune nu au rămas decât o amintire îndepărtată.
Imaginaţi-vă că toate lucrurile pe care le-aţi iubit cel mai mult – şi pe care probabil le-aţi considerat absolut normale – sunt acum interzise. Cărţile voastre, muzica, filmele, arta… totul vă este răpit. Pus pe foc. Asta e viaţa sub dominaţia Noului Ordin. Acum, cu fiecare răsuflare din piept, trebuie să luptăm pentru orice libertate care ne-a mai rămas. Chiar şi imaginaţia ne este în pericol.
Dar dacă vă număraţi printre puţinii care au scăpat din ghearele Noului Ordin, trebuie să ne ascultaţi povestea. Pentru ca atunci când noi nu vom mai fi, să mai rămână cineva care să răspândească adevărul. Cineva care să poarte lupta cea dreaptă.

Şi iată povestea noastră…

Recenzie:

Primul volum al acestei serii mi-a plăcut mult şi am început cu mare entuziasm această continuare. Aventurile fraţilor Allgood în primul volum au fost foarte captivante şi eram foarte curioasă prin ce peripeţii vor mai trece de această dată.

Am avut multe aşteptări de la acest volum, deşi am rămas cu unele nelamuriri, mi-a plăcut acest volum.

A fost interesantă şi chiar plină de acţiune însă am avut aceea senzaţie că ceva îi lipseşte.

Avem multă acţiune, chiar nu ne plictisim nicio clipă, cei doi fraţi întotdeauna se trezesc în mijlocul unei lupte. Iar faptul că sunt consideraţi vrăjitori şi sunt căutaţi peste tot nu le facilitează lucrurile.FPF_Fireballs

În acest volum Wisty nu a fost pe placul meu, s-a comportat copilăreşte spre deosebire de Whit la care observăm o schimbare, el a evoluat ca personaj, dar în schimb, la Wisty nu am observat nicio evoluare.

Byron mi s-a părut un căţeluş dar totuşi, mi-a plăcut de el.

Din păcate nici în acest volum, nu am aflat aproape nimic despre Cel Care Este Unicul, villain-ul povestii. Am impresia că ascunde ceva şi că într-un final vom avea o supriză în privinţa lui.

Eu aştept cu nerabdare continuarea acestei serii deoarece aventurile vrăjitorilor noştri ne surprind îmtotdeauna.

Citat:

„Dar dacă faceţi parte dintre puţinii care au scăpat din ghearele N.O., aveţi nevoie să-mi auziţi povestea. Şi pe a luiWisty. Şi povestea rezistenţei. Astfel, când noi vom dispărea, va mai rămâne cineva să răspândească adevărul. „

Ce mi-a plăcut: Whit, finalul, Byron

Ce nu mi-a plăcut: Wisty

Punctaj: 3/5

Date:

Titlu românesc: Darul (Vrăjitor şi vrăjitoare #2)
Titlu original: The Gift (Witch Wizard #2)
Autor: James Patterson si Ned Rust
Pagini: 352
Editura: Leda
Traducere: Cristina Ghidoveanu
Comandă aici.
Copertă originală:
Lasă un răspuns

