Recenzie: Starters de Lissa Price

Starters, primul volum din dilogia Starters de Lissa Price

2541*Carte primită cadou.

Descriere oficială:

SUPRAVIEŢUIREA ESTE DOAR ÎNCEPUTUL

O fată trebuie să facă o alegere cumplită.
Părinţii ei? Morţi.
Fratele ei? Bolnav.
Salvarea? Este posibilă… Cu preţul de a fi altcineva!
În cine poate să aibă încredere?
În nimeni.

Bine aţi venit într-un Los Angeles al viitorului!
Un război biologic a decimat populaţia de vârstă medie. Au supravieţuit doar cei care apucaseră să fie vaccinaţi: tinerii şi bătrânii.
Callie, în vârstă de şaisprezece ani, descoperă Banca de Corpuri unde adolescenţii îşi închiriază trupurile adulţilor înstăriţi ce îşi permit luxul de a redeveni tineri.
Dar neurochipul ei funcţionează greşit, iar Callie ajunge să afle lucruri pe care nu trebuia să le ştie şi ia cunoştinţă de planul diabolic al Băncii de Corpuri…

Recenzie:

Starters a fost o adevărată surpriză pentru mine. Nu aveam nicio aşteptare de la ea, nu ştiam de fapt nimic despre ea dar am decis să o citesc deoarece e distopie şi sunt fană a distopiilor.
Am fost plăcut surprinsă de această carte, chiar nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult. Mi-a plăcut construcţia lumii distopice, tehnologiile moderne m-am fascinat din plin.
Mi s-a părut o poveste originală, nu am mai citit cărţi cu o idee asemănătoare.

Distopia de faţă prezintă o lume modernă, dar şi o lume devastată de un război biologic, în care toţi de vârsta medie au murit, au rămas doar copii, adolescenţii şi bătrânii. Protagonista noastră Callie, decide să-şi închirieze corpul unor bătrânii ca aceştia să simtă din nou tinereţea, însa neurochipul implantat în capul ei funcţionează greşit şi de aici începe acţiunea. Callie află multe lucruri despre chiriaşa ei dar şi de planul Băncii de corpuri, un plan care ar putea ucide multe persoane nevinovate.

Acţiune avem în fiecare capitol, nu m-am plictisit nicio clipă, Callie este într-o permanentă acţiune, nu stă locului nicio clipă.
Mi-a placut faptul că cartea nu este dominată în întregime de romance, bine, avem şi aici un triunghi amoros dar mai mult predomină acţiunea.
Mi-au plăcut aproape toate personajele cărţii, chiar şi villain-ul, sunt foarte curioasă cine se află in spatele măştii, am senzaţia că va fi o surpriză neaşteptată.

Michael a fost cel care m-a călcat pe nervi, la început mi-a plăcut de el însă pe parcurs face un lucru prostesc şi din cauza asta aş fi vrut să-i trag nişte palme.
Finalul a fost foarte surprinzător, de fapt are un ditamai cliffhanger care m-a lăsat în ceaţă, chiar nu mă aşteptam la un asemenea final.
Starters este o carte pe care fanii fantasy şi science fiction cu siguranţă vor adora.images

Citat:

„Cunoşteam senzaţia aceea de spaimă care prelungea timpul, transformând secundele în ani, şi durerea profundă care provenea din a fi rănit nu de o singură persoana, ci de multe, de o bandă de bătăuşi, care creşte treptat, până la nivelul cartierului, apoi al aşezării, astfel încât ajungi să priveşti cu suspiciune întreaga lume.”

Ce mi-a plăcut: acţiunea, finalul, Callie

Ce nu mi-a plăcut: prostia lui Michael pe la jumătatea cărţii

Punctaj: 4/5

Date:
Titlu românesc: Starters (Starters #1)
Titlu original: Starters (Starters #1)
Autor: Lissa Price
Editura: Trei
Pagini: 391
Traducere: Mihai-Dan Pavelescu
Comandă aici.
Coperta originală:
Lasă un răspuns

