Câştigătorii concurului „Vânătorii de comori”

Îmi pare rău că am întârziat cu afişarea câştigătorilor, dacă nu mă suna Andra de pe blogul Readers Republic nici acum nu o postam, parcă trăiesc pe lună, nici nu ştiu ce data e, mai mult nici măcar nu am realizat că suntem deja în iunie. În caz că întrebaţi care-i problema, raspunsul este nu, nu m-am înnebunit (încă).

Dar nu mai trag de timp că şi aşa probabil v-aţi supărat pe mine, iată câştigătorii.

Academia vampirilor merge la… Iacob Strungaru Ana Maria

Oraşul oaselor merge la…Ema

Fetelor, vă rog să-mi trimiteţi pe adresa simonna70@yahoo.com un mail cu următoarele: nume, adresa, cod poştal, număr de telefon.

Aveţi la dispoziţie 7 zile.

Un gând despre „Câştigătorii concurului „Vânătorii de comori”

Lasă un răspuns

