Librăria online ideală!

Librăria online Libris a dat startul unei provocări.

Librăria online ideală!

safe_image.php
În zilele noastre găsim o mare varietate de librării online care ne oferă cărţi online şi oferte care de care mai tentante însă în ciuda reducerilor mari, întotdeauna găsim câte ceva care să nu fie pe placul nostru, ceva care ne ia cheful să mai cumpărăm ceva, fie taxa de transport, fie modalitatea de plată etc.
V-aţi gândit vreodată cum aţi vrea să arate o librărie online? Eu recunosc că de multe ori m-am jucat cu acest gând.

*Taxa de transport gratuit
Cu-i nu-i plac lucrurile gratis? şi mai ales când vine vorba de transportul gratuit. De multe ori preţul transportului este mai ridicat decât o carte în sine şi acest lucru să spunem direct nu ne convine. De fiecare dată când intraţi pe o librărie online vă simţiţi de parcă aţi ieşi la vânătoare, oare ce carte vă va atrage atenţia şi când într-un final aţi ţintit o carte pe care o doreaţi de multă vreme şi o puneţi fain frumuşel în cos şi atunci explodează bomba când vedeţi suma totală, vi se taie tot cheful când realizaţi că taxa de transport este mai scumpă decât cartea. Acest lucru stinge tot entuziasmul credeţi-mă.
Nu ar fi mai frumos şi mai liniştitor când puteţi să „vânaţi”liniştiţi ştiind ca într-un final o puteţi lua „prada” fără ca taxa de transport să vă dea bătăi de cap?

*Reduceri semnificative
Suntem pretenţioşi, odată ce dorinţa noastră cu transportul gratuit ni s-a îndeplinit mai vrem şi reduceri pe măsură. Dar să fim serioşi, fără reduceri treaba nu mai miroase a trandafir.
Dar lăsând glumele la o parte ce mai bună metodă de atragere a potenţialilor clienţi sunt reducerile.
Eu personal mă bucur de orice reducere începând de la 10% până la 100% . Bine, recunosc, când văd o reducere de…să zicem 50% tresar de bucurie, ştiţi desenele alea animate când în ochii personajelor apare semnul $ (dolar)? Ei bine în ochii mei apare carte, carte, carte.

*Cărti la preţ fix.
Avem transport gratuit, avem reduceri mari, dar cum suntem şi mai pretenţioşi vrem şi cărti online la un preţ fix.
Îmi plac foarte mult cărţile la un preţ fix, de fiecare dată când văd pe o librărie online categorii gen „Cărţi la 5 lei, 10 lei, 15 lei etc. nu pot rezista tentaţiei să nu le parcurg pe toate şi când găsesc o carte mult dorită într-o astfel de categorie simt că parcă a venit Crăciunul mai devreme.

*Cărţi cadou.
Cărţi cadou? unde? când? ce trebuie să fac? reacţia mea când vine vorba de cărţi cadou. Bine nu am pretenţia să primim cărţi cadou la fiecare comandă, acest lucru ar fi imposibil dar măcar la diferite evenimente, aniversarea librăriei online de exemplu, sau câte o carte cadou pentru clienţii fideli, sau o carte cadou de ziua noastră de naştere.

*Clientul este cel mai important
Aţi mai păţit ca să nu primim răspuns la mailurile noastre în legătură cu comanda plasată? sau să primim colete deteriorate sau chiar să nu mai primim toate cărţile comandate deşi le-am plătit pe toate? Eu cu siguranţă da şi mi se pare foarte sâcâitor când plăteşti pentru ceva şi când ajunge realizezi ca şi-au bătut joc de banii tăi. Când comand o carte, vreau ca acesta să ajungă în siguranţă la mine, să nu fie deteriorata coperta, paginile îngălbenite şi plina de praf  şi când încerci să te interesezi ce s-a întâmplat nada, niciun răspuns.
Nu ne-ar fi mai uşor să putem comunica cu persoanele care lucrează la librăria online, dacă ceva nu este în regulă să avem la cine să ne adresăm fără să ne fie frică că o să fim jigniţi sau mai ştiu eu ce?

*O mare varietate de modălităţi de plată
Mie personal îmi convine plata cu cardul sau rambus dar cert este că dacă librăria online ne oferă mai multe feluri de metode de plata poţi împăca şi capra şi varza.

Un gând despre „Librăria online ideală!

Lasă un răspuns

