Recenzie: Mathias de Anna Váry

Mathias, volumul doi din trilogia Ultima vrăjitoare din Transilvania de Anna Váry

ultima-vrajitoare-din-transilvania-vol-2---mathias_1_fullsize*Carte oferită de editura Herg Benet pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

După întâmplările petrecute în V., Alexandra încearcă să redevină adolescenta normală de dinainte de a fi prinsă în povestea contesei-vrăjitoare. Însă Mathias apare surprinzător la uşa ei, arătând cu 10 ani mai tânăr şi fiind perfect adaptat la decorul şi viaţa de noapte din Bucureşti. Mathias nu este însă singurul care revine… Alexandra se trezeşte într-un triunghi de forţe întunecate, iar răpirea Norei, fiica Lorenei, este doar începutul pentru o serie de întâmplări înfricoşătoare. Până să se dezmeticească, Alexandra ajunge din nou în satul V., pe care-l găseşte schimbat, cu atmosfera lui tihnită complet evaporată, devenind un fundal pentru crime, iubiri regăsite, răzbunări. Noi figuri, întunecate şi diabolice, îşi fac apariţia în miezul poveştii. Vor reuşi Mathias şi Alexandra s-o împiedice pe Aneke să-şi realizeze planurile malefice?

Două lumi distincte se întrepătrund: lumea adolescenţilor de azi, cu Facebook, concerte rock, tatuaje şi pierce-uri, şi lumea contesei dispărute, cu intrigi de curte şi poveşti uitate.

Recenzie:

Dacă primul volum mi s-a părut doar o introducere în poveste, volumul doi ne oferă mai multe detalii în legătură cu contesa Aneke şi cu „fraţii”acesteia.

Chiar dacă a trecut ceva timp, Alexandra nu şi-a revenit încă după întâmplările petrecute în satul V şi colac peste pupăză, Mathias apare din nou însa de data aceasta cu vreo zece ani mai tânăr, iar când micuţa Nori este răpită, intră în acţiune şi Aneke.1a5f0890fd72d84590e6039847952d5c

Mi-a plăcut mult acest volum, are acţiune şi răsturnări de situaţie şi mi-a plăcut că în sfârşit Aneke intră în acţiune ca şi un personaj principal sau un villain principal? nu m-am putut decide încă în care parte a taberei se află.

Acest volum are mai multă acţiune decât prima însă Alexandra mi-a dat nişte dureri de cap. În primul volum nu am avut nimic cu ea dar în volumul doi m-a enervat puţin, mi s-a părut că are un comportament imatur şi adolescentin, bine este o adolescentă dar totuşi mă aşteptam la un comportament diferit, dar trecând peste asta mi-a plăcut mult faptul că am aflat mai multe lucruri despre ce s-a întâmplat cu adevarat lui Mathias, Lorena şi Aneke, cum au devenit ce940bdd94512f51fe0ae0b1d8947cf4ccea ce sunt ei acum şi cum au reuşit să supravieţuiească atâţia ani.

Autoarea chiar are imaginaţie şi îmi place mult stilul de scriere, este lejer dar totodată captivant.

Finalul mi s-a părut destul de surprinzător şi trist, adică nu m-am aşteptat să se întâmple atâtea lucruri şi chiar sunt curioasă cum va fi ultimul volum deoarece chiar dacă am primit nişte răspunsuri la întrebările mele acum am alte întrebări şi mai importante.

Volumul doi din Ultima vrăjitoare din Transilvania este o carte plină de mistere şi secrete care va transporta cititorul într-o lume în care totul este posibil, unde vampirii, vrăjitorii şi alte creaturi supranaturale convieţuiesc cu oamenii fără ca aceştia să ştie de existenţa lor şi odată ce ai intrat în lumea lor nu vei mai dori să ieşi de acolo niciodată.

Citat:

Nemurirea în sine chiar nu e mare lucru.(..) Contează doar fiinţa alături de care alegi să ţi-o petreci.

Ce mi-a plăcut: acţiunea alertă, finalul surprinzător, Aneke

Ce nu mi-a plăcut: comportamentul Alexandrei, absenţa lui Razvan

Punctaj: 3,5/5

Date:
Titlu original: Mathias (Ultima vrăjitoare din Transilvania #2)
Autor: Anna Váry
Pagini: 288
Editura: Herg Benet
Comandă aici.
Lasă un răspuns

