Divergent Giveaway Hop

divergent

Se pare că fac parte din cei inteligenţi (Erudiţia), ciudat, întotdeauna am crezut că sunt neinfricată.

Dar dacă voi aţi putea alege, din care facţiune aţi vrea să faceţi parte? Vă invit să luaţi şi voi parte la testul de iniţiere şi să alegeţi şi voi o facţiune în care veţi trăi toată viaţa şi dacă faceţi asta, veţi fi răsplătiţi cu un exemplar Divergent în ediţie tie-in însă pentru toate astea trebuie să îndepliniţi următoarele condiţii:

* Follow prin email.
* Like paginilor de facebook Simona’s blog şi Editura Leda

* Distrubuiţi concursul pe facebook
* Comentariu care să conţină adresa de mail cu care urmăriti blogul, numele cu care aţi dat like paginilor de mai sus şi facţiunea din care vreţi să faceţi parte, acesta o alegeţi de AICI (clik aici) şi linkul cu care ati dat share concursului.

Comentariile vor fi publicate la încheierea concursului.

Concursul se desfășoară până în data de 20 aprilie, în data de 21 aprilie o să anunț câștigătorul!

Vă reamintesc, câte un premiu vă aşteaptă şi pe aceste bloguri partenere:

Riot! books

Carti cu colti

Me, my books, and I

Carti nemuritoare

Reading Addicted

Meduza Blanda

Madalina’s Books

Anddreea

*Concurs sponsorizat de editura Leda.

46 de gânduri despre „Divergent Giveaway Hop

  1. link-ul concursului https://www.facebook.com/shizuo.heiwajima.1614460/posts/259772867538559?stream_ref=10
    Vreau sa fac parte din factiunea Neînfricarea (cei curajoşi) deoarece ei parca ar fi niste adolescenti rebeli, eroi sau gardieni. Curajosi, Neanfricati, Incapatanati si probabil in ochii altor oameni sunt „reckless” dar si loiali si poternici in foarte multe feluri. Cine nu ar vrea sa traiaca viata la extrem, sa simti si sa traiesti adrenalina, sa vezi distractia cu adevarat. Nu devi un nainfricat ci te nasti cu asa ceva pentru ca multi nu pot, nu doresc sau oricat ar incerca, nu reusesc. Vreau sa fac parte din factiunea care ma reprezinta cu adevarat, care imi trezeste spiritul si simtul aventurii. Vreau sa fac parte din factiunea Neînfricare

  2. Adresa de e-mail: dya_mary_girl11@yahoo.com, am dat de mult like paginilor cu numele Diana Ciotmonda. As vrea sa fac parte din factiunea Neinfricatilor, deoarece mi-a placut felul in care Veronica a creat lumea lor, mi-a placut libertatea si curajul lor. Am dat share : https://www.facebook.com/ChimieIntreNoix?ref=hl (ps: nu am dat share pe profilul personal de facebook, deoarece mi-e blocat si nu pot sa distribui sau sa fac aproape nimic, asa ca am dat share pe o pagina de a mea *Chimie intre noi*)

  3. e-mail: generationnextgx@yahoo.com
    nume like: Cristi Chr
    link: https://www.facebook.com/shizuo.heiwajima.1614460/posts/259772867538559?stream_ref=10
    Vreau sa fac parte din factiunea Neînfricarea (cei curajoşi) deoarece ei parca ar fi niste adolescenti rebeli, eroi sau gardieni. Curajosi, Neanfricati, Incapatanati si probabil in ochii altor oameni sunt “reckless” dar si loiali si poternici in foarte multe feluri. Cine nu ar vrea sa traiaca viata la extrem, sa simti si sa traiesti adrenalina, sa vezi distractia cu adevarat. Nu devi un nainfricat ci te nasti cu asa ceva pentru ca multi nu pot, nu doresc sau oricat ar incerca, nu reusesc. Vreau sa fac parte din factiunea care ma reprezinta cu adevarat, care imi trezeste spiritul si simtul aventurii. Vreau sa fac parte din factiunea Neînfricare

    1. Ca sa vezi :))..mi-am dat seama care este trebaa cu linkul ala asa caa…este aici : https://www.facebook.com/nitu.stefania/posts/10201903656928242?stream_ref=10 .. Plus..nu stiu care este treaba cu linkul pe care l-ai lasat la partea unde spui ce trebuie sa scriem in comentariu , dar daca il accesez ma trimite pe leda la „Divergent” tie-in..banuiesc ca trebuie sa spunem ce carte ne apare (ca la , aproape , celelalte bloguri) asa ca spun si eu „Divergent” :p

  4. 1. rroby_delia2yahoo.com
    2. Ichimescu Delia
    3. Pai as fi divergenta , deoarece nu ma pot incadra unei singure factiuni … Insa as vrea sa fac parte din Neinfricati sau din Eruditi

Lasă un răspuns

