Recenzie: Verde de smarald de Kerstin Gier

Verde de smarald, volumul 3 (ultimul) din trilogia Culorile dragostei de Kerstin Gier

verde-de-smarald-culorile-dragostei_1_fullsize*Carte oferită de editura Litera pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Ce faci când ţi-a fost frântă inima? Corect: vorbeşti la telefon cu cea mai bună prietenă, mănânci ciocolată şi te bălăceşti săptămâni la rândul în propria-ţi nefericire. Mai prost e că, împotriva voinţei ei, Gwendolyn are nevoie de toată energia pentru cu totul şi cu totul altfel de lucruri: de exemplu, pentru a supravieţui. Căci iţele încâlcite de dubiosul Conte de Saint- Germain în trecut ajung să ţeasă şi în prezent o pânză primejdioasă. Pentru a descifra secretul, Gwendolyn şi Gideon – lăsând la o parte chinurile iubirii – trebuie nu numai să danseze împreună menuet la un bal tumultuos din secolul al XVII-lea, ci şi să se arunce cu capul înainte în tot felul de aventuri…

Un montagne-russe al sentimentelor, traversând secolele: aventurile lui Gideon şi ale lui Gwen, grandios puse în scenă de autoarea Kerstin Gier, în cartea a treia a seriei Culorile dragostei. Atât de frumoasă, încât sigur te vei îndrăgosti de ea!

Recenzie:

Ce dor o să-mi fie de această trilogie. Întotdeauna simt o tristeţe când termin o serie, mai ales dacă seria respectivă mi-a plăcut foarte mult.
Ştiu că sună caraghios deoarece o pot reciti oricând dar tot îmi pare rău că s-a terminat.
Ce pot să zic, finalul a fost awesome, adică, bine recunosc că finalul mi s-a părut puţin repezit dar oricum, mi-a plăcut foarte mult. Când am ajuns la ultimele capitole doar m-am prins de cap deoarece s-au întâmplat atât de multe lucruri încât la un moment dat m-am oprit şi m-am întrebat, ok, what the hell just happend??? ae2ca260080d0b963df190de27160033
Întreaga carte este plină de acţiune şi răsturnări de situaţii, avem în sfârşit răspuns la toate întrebările noastre, de ce au furat Lucy şi Paul cronograful? ce intenţii are contele? şi cel mai important, ce se întâmplă dacă se închide Cercul celor 12?
Personajele întotdeauna se află în mijlocul câmpului de lupta, Gwendolyn şi Gideon mereu erau încurcate în ceva.
În acest volum aflăm multe lucruri despre Gwendolyn şi acum chiar am reuşit să mă ataşez de Gideon, a devenit unul dintre personajele mele favorite dar tot nu a întrecut pe Xemerius, garguiul fantoma, el era cel mai haios şi sarcastic personaj ever.

După cum suntem obişnuiţi şi acest volum se citeste destul de uşor, imi place foarte mult stilul de scriere a lui Kerstin Gier.

Cu personaje bine conturate şi cu o acţiune foarte alertă, avem parte de multe surprize neaşteptate şi momente foarte palpitante.
Trebuie să vă spun că această trilogie a ajuns în lista mea „my favourite series”.
Verde de smarald este finalul perfect a unei trilogii perfecte.

Citat:
” Când inteligentul şi nespus de frumosul demon se întoarse plin de speranţă din periplul său, trebui din păcate, să constate că, între timp, fata încă mai poseda şi bluza de culoarea urinei, şi castitatea…” – Xemerius

Ce mi-a plăcut: mi-a plăcut totul, personajele, mai ales Xemerius şi Leslie, epilogul
Ce nu mi-a plăcut: finalul mi s-a părut puţin repezit

Punctaj: 5/5

Titlu românesc: Verde de smarald ( Culorile dragostei #3)
Titlu original: Smaradgrün ( Edelstein Trilogie #3)
Autor: Kerstin Gier
Editura: Litera
Pagini: 398
Traducere: Valentina Georgescu
Comandă aici.
Coperta originală:
Un gând despre „Recenzie: Verde de smarald de Kerstin Gier

  1. Deci, de la capra, sarim la virtutea lui Gwen… Xemerius este intr-adevar FA-BU-LOS!!!!!!!!!!

    Totusi trebuie sa mentionez ca eu sunt putin dezamagita de final. Adica aici autoarea clar a dovedit ca este tufa de… Venetia la matematica. Dl. Bernard ar trebui sa aiba undeva la 100 si ceva de ani, nu 60-65 :))

Lasă un răspuns

