Recenzie: Albastru de safir de Kerstin Gier

Albastru de safir, volumul doi din trilogia Culorile dragostei de Kerstin Gier

albastrudesafir* Carte oferită de editura Litera pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Rămasesem împietrită, incapabilă să mai fac vreo mişcare sau chiar să respir. Degetele lui îmi atinseră cu grijă buzele, îmi mângâiară bărbia şi urcară pe obraji, pâna la tâmple.

– Nu eşti o fată obişnuită, Gwendolyn, şopti el, trecându-şi degetele prin părul meu. Eşti cu totul şi cu totul deosebită. Nu ai nevoie de nici o Magie a corbului ca să fii specială pentru mine.

Chipul lui se apropie tot mai mult de-al meu. Când buzele lui îmi atinseră gura, am închis ochii. OK. Acum urma să leşin.

Să te îndrăgosteşti în trecut nu este, poate, cea mai fericită idee. Gwendolyn tocmai a descoperit că a moştenit de la familia ei capacitatea de a călători în timp. În Londra secolelor trecute, ea şi Gideon au tot felul de probleme, cum ar fi: să salveze lumea sau… să înveţe cum se dansează menuet. (Două lucruri nu tocmai uşoare.)

În vreme ce atitudinea lui Gideon devine tot mai bizară, Gwendolyn se simte din ce în ce mai tulburatp, până când misterul i se dezvăluie cutremurător de dureros, iar lucrurile se complică şi mai tare…

Culorile dragostei este o trilogie palpitantă, amuzanta şi plină de romantism.

Recenzie:

Ce pot să vă spun?  Cartea este absolut fenomenală.
Dacă primul volum a fost plină de acţiune, acest volum a fost şi mai alert.
Nu am putut să o las din mână de aceea am purtat-o cu mine peste tot, simţeam nevoia să o citesc deoarece curiozitatea mă macina după fiecare capitol.
Ideea călătoriei în timp mi se pare foarte interesantă, deşi am mai citit cărţi despre această temă, această trilogie chiar m-a prins.
Am crezut că volumul doi nu se va ridica la nivelul primului volum deoarece să fim sinceri, unii autori au tendinţa să facă nişte gafe când vine vorba de continuarea unor volume, dar cu Albastru de Safir nu s-a întâmplat aşa, din contră, mie mi-a plăcut chiar mai mult decât primul volum.79e8334bc6903237c712933220a86cdb
M-am ataşat de toate personajele, Gwendolyn are o evoluţie pe masură în acest volum şi în sfârşit m-am ataşat şi de Gideon, dacă în primul volum m-a enervat puţin, în acest volum chiar m-a făcut să înţeleg nişte lucruri în legătură cu el, însă presimt că are şi el căteva secrete ascune.
Apar şi personaje noi în acest volum şi m-am ataşat foarte tare de unul, un gargui, dar este foarte amuzant şi foarte draguţ.
Îmi place stilul de scriere a autoarei, chiar dacă uneori povestea pare puţin încâlcită, se citeşte foarte uşor şi are un stil care te acaparează şi te face să nu o las cartea din mână.
Nici nu trebuie să vă spun ca finalul volumului doi este destul de alert, adică avem parte de nişte cliffhangere deci cititorul va dori cu nerăbdare să citească ultimul volum al trilogiei.
Albastru de safir este o continuare perfectă a primului volum din trilogia Culorile dragostei, cititorul este prins într-un vârtej de evenimente şi vom călători împreună cu Gwendolyn şi Gideon în secole în care în mod normal niciodată nu am fi ajuns.

Citat:

„…Sunt o budincă. M-ai transformat într-o budincă.
Chipul lui Gideon fu luminat de un zâmbet scurt, apoi sări în picioare şi începu să-mi adune lucrurile în ghiozdan.
-Hai odată, budincuţo, ridică-te!…” – Gwendolyn şi Gideon.

Ce mi-a plăcut: chiar mi-a plăcut totul, replicile amuzante, garguiul Xemerius, finalul.
Ce nu mi-a plăcut: –

Punctaj: 5/5

Titlu românesc: Albastru de safir ( Culorile dragostei #2)
Titlu original: Saphirblau (Edelstein Trilogie #2)
Autor: Kerstin Gier
Editura: Litera
Pagini: 320
Traducere: Valentina Georgescu
Comandă aici.
Coperta originala:
2 gânduri despre „Recenzie: Albastru de safir de Kerstin Gier

  1. Ti-am spus ca seria este o bomba cu ceas, iar Xemerius pur si simplu nu poate sta deoparte. „Iubaretul tau ar trebui sa ia niste lectii de bune maniere. Nici o capra pentru iarmaroc nu o tragi in halul asta” :)) Cat despre final ma intreb cine are dreptate: Gideon cum ca o iubeste sincer pe Gwen sau Gwen care il considera pe Gideon un tradator ca sa nu mai spun de ghicitoarea de pe ultima pagina. Ai rezolvat-o? ^^

Lasă un răspuns

