Eu, şi mai haios la editura Corint Junior

 

Eu, şi mai haios, cartea a doua din seria O Poveste din Generala de James Patterson şi Chris Grabenstein din 17 martie la editura Corint Junior.

Eu_si_mai_haiosSunt Jamie Grimm! Veniţi să mă vedeţi, să râdeţi cu mine în acest montagne russe care este Generala!

Însoţiţi-mă la concursul Cel mai amuzant copil comedian de pe Planetă! O să fiţi uluiţi să vedeţi că nu mă las impresionat de atenţia insistentă pe care mi-o arată mii de admiratoare! Sau, mă rog, aşa ceva…

Cei din jurul meu mă consideră haios. Dar când lucrurile au o miză mare, SUNT ŞI MAI HAIOS!

Mai multe detalii găsiţi aici.

Lasă un răspuns

