Recenzie: Fericirea mea eşti tu de Jamie MacGuire

Fericirea mea eşti tu, volumul doi din seria Fericirea începe azi de Jamie MacGuire

2572*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Află ce este în mintea bărbaţilor!
Travis Maddox a învăţat două lucruri de la mama sa înainte ca aceasta să moară: Iubeşte mult. Luptă şi mai mult pentru iubirea ta.
În Fericirea mea eşti tu, viaţa lui Travis e plină de femei care vin şi pleacă, de jocuri de noroc ilicite şi de violenţă. Însă tocmai când Travis se consideră invincibil, Abby Abernathy îl pune la pământ.
Fiecare poveste are două versiuni. În Fericirea începe azi, Abby vorbeşte în numele ei. Acum e timpul să citim povestea prin ochii lui Travis.

Recenzie:

Acum chiar aflăm ce este în mintea barbaţilor, în special în mintea lui Travis.
Ştiu că multi au fost foarte curioşi de acest lucru şi trebuie să admit că şi eu.
În primul volum unde povestea era narată de Abby, Travis mi s-a părut puţin obsedat dar acum după ce am citit povestea şi din perspectiva lui mi-am schimbat puţin părerea.
A trecut prin multe lucruri şi ataşarea lui de Abby era o noutate şi pentru el. Fiecare capitol aduce o nouă abordare, o nouă perspectivă şi chiar dacă practic povestea este la fel ca şi în prima carte, acest volum aduce ceva nou.
Volumul doi aduce o nouă perspectiva asupra lucrurilor şi aflăm multe lucruri despre Travis, respectiv despre familia lui. Acum Abby devine un personaj secundar deoarece toată atenţia se îndreaptă spre Travis.
Ultimele capitole sunt pur şi simplu foarte captivante iar când am citit epilogul, m-am emoţionat foarte tare.
Cu multe răsturnări de situaţii, acest volum mi-a plăcut la fel de mult că şi prima carte şi chiar este un must read pentru cei care au citit primul volum.

Citat:
” Cu toate că ne făcuserăm să trecem reciroc prin chinurile iadului, găsiserăm paradisul.”- Travis

Ce mi-a plăcut: Epilogul, prietenii lui Travis, familia lui Travis
Ce nu mi-a plăcut: unele capitole mi s-au părut puţin plictisitoare

Punctaj: 4/5

Titlul românesc: Fericirea mea eşti tu ( Fericirea începe azi #2)
Titlu original: Walking Disaster ( Beautiful disaster #2)
Autor: Jamie McGuire
Editura: Trei
Pagini: 464
Traducere: Shauki Al-Gareeb
Comandă aici.
Coperta originală:
Lasă un răspuns

