Concurs de primăvară!

Iată că primăvara a intrat în casele noastre şi cum anotimpul meu preferat este primăvara vreau să sărbătorim împreună venirea ei cu un concurs.

Puteţi câştiga următoarele cărţi:descărcare-horz

1x Alegerea de Kiera Cass – recenzia mea o găsiti aici

1x Rămâi veşnic vrăjitoare… de Carolyn MacCullough – recenzia mea o găsiti aici.

Tot ce trebuie să faceţi este să lăsaţi aici un comentariu cu titlul cărţi pe care o doriţi să câştigaţi şi să-mi spuneţi care este anotimpul vostru preferat şi de ce.

Concursul se desfăşoară între 10 – 20 martie 2014, în data de 22 martie voi afisă câştigătorii care se vor alege prin tragere la sorţi.

Succes!

46 de gânduri despre „Concurs de primăvară!

  1. Imi doresc Rămâi veşnic vrăjitoare… de Carolyn MacCullough. Anotimpul preferat? Primavara…nici prea cald si nici prea frig…Si e perfect pentru o plimbare 😕 sau de o mica chiuleala >.> dar shhhh….sa nu auda profa mea de engleza. It.s our little secret :3

  2. Eu imi doresc sa castig oricare dintre cele doua carti, frumoase, nu am niciuna deci oricare este bine venita. Anotimpul meu preferat este Primavara deoarece Aprilie este luna in care am primit doua dintre cele mai minunate cadouri din viata mea, pe fetele mele.Mii le-a adus „barza” exact in luna in care m-am nascut eu, deci,pot spune ca le-am primit cadou.

  3. Alegerea, de Kiera Cass.
    Anotimpul meu preferat este iarna, desi sunt nascuta vara, chiar in luna iulie. De ce iubesc acest anotimp? Pentru ca perioada asta este cea mai frumoasa si speciala, este plina de magie si de fericire. Zapada, ciocolata calda, luminite, colinde, Craciun, bulgari, ingerasi de zapada. Astea sunt cuvintele cheie care definesc perfect iarna. In plus, este perioada in care ador cel mai bine sa citesc si sa ma bucur de carti, pe langa muzica de pe fundal.

  4. Imi doresc foarte mult Alegerea de Kiera Cass .Iar anotimpul preferat este primavara pt ca este anotimpul in care m-am nascut, la inceputul luni martie 🙂 .

  5. „Alegerea”
    anotimpul meu preferat este toamna. reprezetand limita dintr canicula si inghet toamna ofera o imagine unica a naturii. covor de frunze multicolore, sfarsitul unui ciclu verde al naturii si promisiunea unuia nou. toamna te imbraca de parfumuri noi si iti ofera pe tava fructele pamantului

  6. Îmi doresc oricare dintre cele două cărți, deoarece ambele mi se par interesante, dar daca ar trebui să aleg una dintre ele, atunci aceasta ar fi Alegerea.

    Anotimpul meu preferat este vara pentru că îl asociez cu vacanța și cu timpul liber nelimitat, timp suficient ca să faci toate activitățile care îți fac plăcere, dar pentru care nu ai întotdeauna timp restul anului. De asemenea, iubesc vara pentru că e singurul anotimp în care pot merge la mare și părerea mea e că nimic nu se compară cu aerul sărat și cu înotul printre valuri 🙂

  7. Imi doresc Ramai vesnic vrajitoare.
    Iar anotimpul preferat este vara deoarece atunci ai timp sa faci tot ceea ce iti doresti este cald, pot sa citesc fara sa ma gandesc la faptul ca in acest timp ar fi mai bine sa lucrez in plus la mate 😛 pluc ca in acest anotimp calatorec foarte mult si am timp si de pasiunile mele!
    Multumim pentru concurs!!! 😀

  8. Vreau sa castig „Alegerea”
    Anotimpul meu preferat este toamna – mda, sunt nascuta toamna si poate ca d-asta. Toamna e frig si totusi destul de cald incat sa nu te inforfolest pana in gat cu geaca, e Halloween-ul (sarbatoarea mea preferata), e ziua mea si e totul asa de rece si melancoliiiiiiiiic :3

  9. Imi doresc „Alegerea” (am incercat sa o gasesc la mai multe librarii, dar imi tot ziceau ca nu o mai au in stoc). Anotimpul meu preferat este primavara – sunt nascuta pe 7 aprilie, dar nu aceasta este cauza. Cand eram mica uram primavara, mi se parea ca nu isi are locul in acest lant infinit de luni, zile , ani , minute, era prea frig sau prea cald… Dar, intr-o zi am primit un buchet de zambile de la mama si mi-a zis ca primavara aduce bucuria in sufletul fiecaruia, de atunci, primavara imi doresc sa-i aduc ei fericirea + iubesc zambilele, soarele , briza care te rasfata si iti impanzeste simturile, mirosul de iarba abia vizibila, pasarelele si culorile care ne lumineaza ziua, este , deci, invierea naturii pana la urma 🙂

  10. Vreau sa castig Ramai vesnic vrajitoare.
    Anotimpul meu preferat este primavara, deoarece este si ziua mea de nastere si este si momentul cand toata natura renaste. In fiecare primavara remaste si o particica din sufletul nostru, o data cu natura.

  11. Îmi doresc să câştig Alegerea pentru că am auzit foarte multe lucruri bune despre carte şi mă atrage foarte mult subiectul.
    Anotimpul meu preferat este vara pentru că soarele străluceşte şi nu trebuie să mai purtăm atât de multe haine incomode, plus de asta de multe ori starea ta se potriveşte cu vremea de afară. Dacă vremea este însorită aşa va fi şi ziua ta, cel puţin aşa mi-se întâmplă mie, parcă am mai mult chef de viaţă:)).

  12. Imi doresc Alegerea. anotimpul prefererat : vara! Vara suntem cei mai liberi, ore intregi impreuna cu prietenii, fara scoala-fara teme, putem sa simtim caldura chiar si noaptea; seara stand pe o patura, afara, impreuna cu cineva drag , uitandu-ne la stele, saruturi la lumina lunii; la mare, printre valurile jucause. ; soare , mult soare, fara frig; ploi caldute, si LIBERTATE!

  13. Buna,
    Imi doresc „Alegerea” de Kiera Cass.
    Anotimpul preferat: vara. Imi place soarele, iubesc marea, zilele lungi, urmate de noptile racoroase. E anotimpul care ma face fericita.

  14. Imi doresc Ramai vesnic vrajitoare pt ca am citit primul volum si vreau sa-i aflu continuarea.
    Anotimpul meu preferat este iarna, pt ca simt o apropiere fata de cei dragi, fiindca este anotimpul sarbatorilor si al cadourilor, si pentru ca iubesc zapada si ninsoarea.

  15. Imi doresc Ramai vesnic vrajitoare pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre primul volum si acesta este probabil la fel de stralucit.
    Anotimpul meu preferat este toamna, mai ales ca acum este foarte cald toamna.In acest anotimp este ziua mea de nastere si inca prindem ultima suflare a vacantei:->.
    Bafta tuturor!:-*

  16. Doresc sa castig „Alegerea” de Kiera Cass.
    Cred anotimpul meu preferat este primavara deoarece atunci toata natura se trezeste la viata, infloresc numeroase flori si copaci iar soarele incepe sa straluceasca dupa o iarna lunga. Cu toate ca si vara imi place (mai ales pentru ca este vacanta), primavara sunt temperaturile ideale pentru o plimbare prin natura. 😀

  17. Imi doresc sa castig „Ramai vesnic vrajitoare” deoarece am citit primul volum si mi-a placut. in plus, imi place enorm de mult coperta, este mult mai frumoasa decat cealalta
    anotimpul meu preferat este vara deoarece atat eu, cat si 3 membrii ai familiei mele suntem nascuti vara. mai iubesc vara si pentru ca (inca) mai am ceva timp liber pentru a-mi „incarca bateriile”

  18. Buna!
    Particip pentru „Alegerea” de Kiera Cass.
    Anotimpul meu preferat este iarna. De ce? Pai, pe langa faptul ca atunci sunt nascuta, parca are ceva magic, mai ales cu toate sarbatorile ei minunate si cu zapada de care pur si simplu nu ma plictisesc niciodata.

  19. Particip pentru ”Rămâi veşnic vrăjitoare…”. 🙂
    Anotimpul meu preferat este primăvara deoarece este anotimpul în care m-am născut şi deoarece este anotimpul care trezeşte natura la viaţă; totul este atât de frumos: flori, iarbă verde, copaci înfloriţi şi înmuguriţi; iar temperatura este perfectă, nici prea cald, nici prea frig.

  20. Mi-ar placea oricare dintre cele doua carti, deoarece nu am citit-o nici pe una si ambele par interesante.
    Eu iubesc vara. Fiind o persoana nascuta in acest anotimp, ador tot ce are legatura cu el, in special zilele cand ma plimb pe plaja sau vacantele la munte. Totodata, iubesc ploile calde de vara, si ador sa stau pe terasa pe unul dintre fotolii si sa citesc, ador sunetul picaturilor de ploaie care se lovesc de acoperis si imi place sa privesc in sus cand ploua(acoperisul de pe terasa e din sticla, iar privelistea e uluitoare, in special noaptea cand cerul este acoperit de stele)

  21. Chiar imi doresc sa castig ” Ramai vesnic vrajitoare …”.Iubesc genul acesta de carte!
    Iarna reprezinta anotimpul meu preferat .O ador deoarece ma regasesc in ea la fel de mult cum ador si muntele in aceasta perioada, ma simt fericita sa fiu inconjurata de tot ceea ce tine de lucrurile ce o fac atat de frumoasa : bataia cu zapada, spiritul sarbatorilor , depanarea amintirilor ,timpul petrecut alaturi de cei dragi si emotiile aparute odata cu trecerea dintre ani .

  22. Imi doresc sa castig Alegerea 😀
    Anotimpul meu preferat este iarna. Pentru ca… Nu stiu. Craciun. Zapada. Bucurie. Magie si miracole. Bulgari, saniute. Copii. Lumini. Familie 🙂 Asta inseamna iarna pentru mine. 🙂

    Multumim pentru concurs!

  23. „Ramai vesnic vrajitoare”
    Anotimpul meu preferat este iarna: perioada sacra a sarbatorilor, in care totul este stralucitor, magia generozitatii se dezlantuie, colindele raspandesc o atmosfera sfanta!

  24. Imi doresc Rămâi veşnic vrăjitoare…
    Anotimpul meu preferat este in mod clar toamna..iubesc culorile frunzelor care sunt noile flori,iubesc zilele ploioase in care pot sa stau in casa si sa citesc ,iubesc zilele cu soare ,dar nu lafel de calduroase ca si cele de vara,in care pot sa stau in parc cu prietenii sau pur si simplu sa citesc si sa ascult muzica ,si chiar daca stiu ca toamna e asociata cu scoala eu tot o iubesc pentru celelalte 100 de motive pe care mi le da sa o iubesc 😀

  25. Mi-as dori foarte mult sa castig Alegerea
    Anotimpul meu preferat este iarna si asta nu numai pentru ca Decembrie este luna in care m-am nascut, ci pentru ca iarna poti sa stai la caldura, fara sa faci nimic, sa uiti de toate, sa citesti acasa in fotoliu cu cafeaua langa tine sau la bunici la gura sobei fara sa te intereseze altcineva. Pentru ca iarna ne e dor de vara si atunci cautam mai in amanunt caldura celor de langa noi. Pentru ca iarna oamenii se simt mai generosi, mai deschisi si gata sa te primeasca mai mult in casele si in inimile lor. Imi place iarna pentru zapada, pentru simplul fapt ca ori de cate ori iesi afara, te trezesti inconjurat de o plapuma alba gata sa iti calauzeasca orice miscare. Pentru ca poti sa te distrezi la sanius sau la „parada bulgarilor”, pentru ca poti sa faci oameni de zapada pe care sa ii botezi dupa tine. Pentru ca reusesti sa aduci zambetul cuiva pe buze daca iti oferi manusile sau fularul altcuiva [de aia port mereu o pereche extra de manusi in geanta si un fular pe care sa il pot da cuiva care nu isi permite]. Pentru ca oamenii sunt mai deschisi la generozitate si nu te privesc sceptic daca vrei sa fii bun cu ei doar pentru ca asa iti doresti tu. Pentru ca exista ciocolata calda si colinde. Pentru ca e frumos cand te colinda altii, dar si cand colinzi tu. Pentru ca bradul nu se impodobeste niciodata singur, ci inconjurat de familie. Pentru ca urasti cand nu poti sa dormi din cauza instalatiei de brad, dar n-ai putea sa dormi nici fara ea. Pentru ca adori mirosul de cetina a brazilor. Pentru ca iubesc beteala pusa frumos la geam. Pentru ca ador cadourile de sub brad indiferent de ce ar fi ele. Pentru ca imi place sa vad masa plina de mancare facuta de mine. Pentru ca pur si simplu ma simt implinita cand ne reunim cu totii pentru cina de Craciun.
    Pentru ca nu uit niciodata sa imi lustruiesc cizmele pentru Mos Nicolae si pentru ca nu uit niciodata sa le lustruiesc si pe alor mei ca sa am loc sa las si pentru ei o atentie. Pentru ca imi place sa daruiesc atat de mult. Pentru ca pot sa mor de frig, dar nu as intra in casa decat dupa ce s-a asternut de mult seara. Pentru ca imi plac turturii ce decoreaza frumos tantosele case. Pentru ca ador sa vad cum se lupta soarele pentru a imi mai saruta inca o data chipul inainte sa fie inghitit de nori grei. Pentru ca iarna se citeste cel mai bine si se scrie cel mai frumos. Pentru mesajele timpurii sau intarziate de Craciun. Pentru ca reusesc sa mai salivez inca la ciorba facuta de bunica. Pentru ca nu mai conteaza nimic, se simte izul de iarna si sarbatori. Pentru ca orice ai face iarna, se uita pana vara. Pentru ca poti sa te imbraci cat de gros vrei si inca sa mai simti frigul. Pentru ca poti sa porti fularul pana la ochi. Pentru ca poti sa iti brodezi manusile cum vrei. Pentru ca mereu castile pot sta pe urechi ca sa te incalzeasca. Pentru ca descoperi mereu ce gust bun are ceaiul de lamaie.
    Pentru ca pur si simplu este iarna!
    Anotimpul tau favorit?

  26. Pentru ca am citit Alegerea, optez pentru Ramai vesnic vrajitoare…
    Si vreau acest volum pentru ca este un volum ce merita sa fie citit toamna (care de altfel este anotimpul meu preferat) cand frunzele pur si simplu sunt in toate culorile mele preferate, soarele nu este atat de necrutator ca vara, ploile imi incanta simturile, pot purta hainele mele preferate, tenisii si ghetutele cu blanita care merg cu orice si nu in ultimul rand, mereu am considerat toamna ca fiind unul dintre cele mai romantice anotimpuri. Trist si vesel in acelasi timp, frumos si inspaimantator (ma refer la Halloween) si mai ales este plin de magie.

  27. Particip pentru volumul „Rămâi veşnic vrăjitoare…” de Carolyn MacCullough
    Anotimpul meu preferat a fost, este si va ramane intotdeauna vara, pentru ca probabil fiind nascut iarna, imi doresc opusul acestui anotimp, care este o victorie a paletei cromatice de culori !

  28. Particip pentru cartea „Rămâi veșnic vrăjitoare”.
    Anotimpul meu preferat este vara. Cine nu iubește vara? Mai mult decât un anotimp, vara este o pauză de la rutina zilnică pe care o avem. Vara înseamnă libertate, distracție, prieteni noi, întâlniri cu cei vechi, mare,soare, haine lejere, plimbări, seri petrecute alături de prieteni, jocuri, mai multe cărți, înghețată. Vara este anotimpul în care poți face orice, poți fi oricine, poți fi tu. Libertatea nu există cu adevărat, democrație e doar teoretică, noi nu suntem cu adevărat liberi, mai ales cu sistemul de învățământ din România, care nu-ți lasă nici măcar 2 ore pe zi pentru tine. Cu cât înaintăm în vârstă, cu atât cerințele devin tot mai mari, profesorii vor tot mai mult, programa se mărește, iar noi suntem obligați să-nvățăm, să tocim precum roboții. Vara e singurul anotimp în care școala nu are ce căuta, vara e acea parte mică de libertate pe care o avem, e acea pauză de care eu mă bucur la maxim și pentru asta o iubesc.

  29. Particip pentru “Alegerea” de Kiera Cass.
    Anotimpul meu preferat este vara. Iubesc temperaturile ridicate care incing atmosfera si ce este mai placut decat sa citesti o carte buna la umbra unui copac?

  30. Particip pentru „Rămâi veşnic vrăjitoare”… deoarece am citit primul volum „Cand esti vrajitoare …” si a fost o carte incredibila. Chiar vreau sa citesc si acest volum.
    Anotimpul meu preferat este Primavara , deoarece toata natura revine la viata , plimbarile sunt la ordinea zilei si parca si cititul este mai placut fiind inconjurat de atata frumusete si armonie 🙂 .

  31. Eu le-am citit pe ambele,dar in engleza…..mi-ar placea sa le citesc si in romana.Hmmm…..anotimpul meu preferat?Primavara.De ce?Pai…nu-i nici foarte cald,nici foarte rece,e ziua mea si parca pluteste in aer mirosul vacantei mari…Si e un anotimp perfect pentru lecturarea unei carti bune,pe o banca,in parc…

  32. Cartea preferata: ” Ramai vesnic vrajitoare”
    anotimpul meu preferat este primavara. Imi place cel maimult acest anotimp deoarece toata natura se dezmorteste dupa iarna lunga si grea, toata lumea incepe sa misune si cheful de viata este maxim.

  33. Aş vrea să citesc Alegerea de Kiera Cass, pentru că toată lumea vorbeşte despre această serie.
    Iar anotimpul meu preferat este toamna! Pentru că pe parcursul vieţii mele în luna septembrie s-au întâmplat foarte multe evenimente -cel puţin pentru mine sunt importante- este ziua mea, aniversarea de încă un an împreună a mea şi a prietenului meu, ziua în care am devenit fană MYV, şi multe aniversări ale prietenilor şi artiştilor mei preferaţi. Şi practic în septembrie se întâmplă multe în fiecare an, şi bune şi rele. Şi să nu uităm ca in fiecare an in luna noiembrie multă lume aşteaptă cu nerăbdare Halloween-ul, dar eu aştept continuarea filmelor Hunger Games! 😀 Nu cred că mai are rost să spun că toamna e pur şi simplu fantastică d.p.d.v. al culorilor si al schimbărilor!

  34. Particip pentru “Rămâi veşnic vrăjitoare”… deoarece am citit primul volum “Cand esti vrajitoare …” si a fost o carte incredibila. Chiar vreau sa citesc si acest volum.
    Anotimpul meu preferat este Primavara , deoarece toata natura revine la viata , plimbarile sunt la ordinea zilei si parca si cititul este mai placut fiind inconjurat de atata frumusete si armonie 🙂 .

  35. Alegerea de Kiera Cass
    Anotimpul meu preferat este primavara pentru ca este plin de sperante, de lucruri uimitoare.Este anotimpul renasterii si al muzicii.Ador acest anotimp pentru ca ma face sa realizez frumosul care ma inconjoara.

  36. Particip pt Alegerea de Kiera Cass
    Anotimpul meu preferat este primavara deoarece sunt nascuta in luna aprilie si, de asemenea, imi place sentimentul pe care il am atunci cand privesc cum natura renaste 😀

  37. Particip pentru “Rămâi veşnic vrăjitoare”… deoarece am citit primul volum “Cand esti vrajitoare …” si a fost o carte incredibila. Chiar vreau sa citesc si acest volum.
    Anotimpul meu preferat este Primavara , deoarece toata natura revine la viata , plimbarile sunt la ordinea zilei si parca si cititul este mai placut fiind inconjurat de atata frumusete si armonie.

  38. Buna seara,
    mi-as dori cartea “Rămâi veşnic vrăjitoare”, mi-a placut mult recenzia. Cat despre anotimpul preferat, greu de ales… imi plac toate, am trecut prin toate si fiecare are farmecul lui! Aleg acum primavara pentru ca am intrat deja in ea si astept ca fiecare zi cu soare sa- mi aduca cate putina bucurie. Si am nevoie de atat de multe bucurii in viata mea! Multumesc.

  39. Particip pentru Alegerea de Kiera Cass.
    Anotimpul meu preferat este Vara; in primul rand, pentru ca sunt nascuta chiar pe la inceputul ei, iar in al doilea rand, pentru ca scapam de toate hainele groase, ne relaxam, iesim mai des cu prietenii, mergem la mare, stam pana seara tarziu, ne trezim la ce ora dorim.

  40. Particip pentru Alegerea
    Anotimpul meu preferat este iarna.Cand ninge ma simt atat de bine si stau mereu sa privesc cum cad fulgii de nea.Si pe langa asta mai e si bataia cu bulgari si datul cu sania.

  41. Particip pentru Alegerea
    Anotimpul meu preferat este iarna deoarece zapada ma face intotdeauna sa gandesc la Craciune care este si sarbatoarea mea preferata. Nimic nu se comparaca senzatia aceea cand iesi afara cand ninge iar zapada se asterne precum un covor alb ce acopera totul.

  42. Particip pentru Alegerea.
    Anotimpul meu preferat este toamna. Sunt nascuta in luna septembrie, si am o afinitate pentru mirosul ploii si pamantului ud.

Lasă un răspuns

