Recenzie: Fericirea începe azi de Jamie McGuire

Fericirea începe azi, volumul unu din seria Fericirea începe azi de Jamie McGuire

2515*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine…

Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminti în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.
Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.

Recenzie:

Trebuie să vă spun că nu am fost atrasă de această carte. Nu ştiam prea multe despre ea, ştiam ca foarte mulţi erau înnebunite sau sunt înnebunite dupa ea dar eu niciodată nu am înţeles de ce, adica descrierea mi s-a părut ok, dar tot aveam mici reţineri faţă de ea.
Dar după multe îndemnuri am dat ascultare prietenilor mei şi am citit-o.
Acum, după ce am terminat-o, trebuie să vă spun că părerea mea s-a schimbat, cartea a fost o surpriză placută pentru mine, am început să o citesc cu un scepticism uriaş şi am ajuns să nu o pot lăsa din d3b70dd95f0684aa8caedf9fce7fb205mână.
Da, eu care am catalogat cartea drept una penibilă, am ajuns să o îndrăgesc şi să recomand tuturor, ştiu e foarte amuzant.
Am intrat repede în poveste, cartea se citeşte foarte uşor, chiar mi-a plăcut stilul de scriere a autoarei.
Mi-au plăcut şi personajele, Abby a fost o fată etichetată drept „cuminte” nu bea şi mai ales nu vorbeşte despre trecutul ei întunecat.
Abby a fost pentru mine un personaj destul de interesat deoarece au fost momente în care mi-a plăcut de ea dar şi momente în care nu, balanţa întotdeauna se înclina, aşa am păţit şi cu Travis, mi-a placut felul lui de a fi, însă la un moment dat mi s-a părut prea insistent şi…să spunem lucrurile pe nume, obsedat de Abby. Dar cu toate acestea, cei doi au fost foarte drăguţi împreună şi voiam un happy end pentru ei.
Restul personajelor au  fost pe placul meu, mai ales prietena lui Abby, America şi Sheply, şi ei doi au fost foarte adorabili.
Povestea, deşi aparent este o poveste de dragoste, are acţiune, suspans deci cititorul nu se plictiseşte nicio clipă.
Fericirea începe azi este un roman tulburător, palpitant şi totodată foarte captivant, o carte care nu trebuie să lipsească din bibliotecile voastre.

Citat:
„Am ştiut din prima clipă în care ne-am întâlnit că era ceva în tine, ceva de care aveam nevoie. Se dovedeşte că nu era nimic în tine. Erai tu.” – Travis

Ce mi-a plăcut: stilul de scriere, faptul că povestea nu este plictisitoare, America şi Sheply
Ce nu mi-a plăcut: comportamentul uneori prea obsesiv a lui Travis

Punctaj: 4/5

Titlu: Fericirea începe azi (Fericirea începe azi #1)
Ritlu original: Beautiful Disaster (Beautiful Disaster #1)
Autor: Jamie McGuire
Editura: Trei
Pagini:440
Traducere: Shauki Al-Gareeb
Comandă aici.
Coperta originală:
Lasă un răspuns

