Recenzie: Roşu de rubin de Kerstin Gier

Roşu de rubin, primul volum din trilogia Culorile dragostei de Kerstin Gier

rosuderubin*Carte câştigată.

Descriere oficială:

O călătorie în timp este anunţată de obicei cu câteva minute, ore sau chiar zile înainte, prin senzaţii de ameţeală ce afectează capul, stomacul şi/sau picioarele. Primul salt în timp ,numit şi saltul de iniţiere ,are loc între al saisprezecelea şi al saptesprezecelea an de viaţă al purtătorilor genei.  – (Extras din Cronicile gardienilor, vol. II, Reguli general valabile)

Uneori poate fi o adevărată povară să trăiesti într-o familie cu atât de multe secrete. Cel putin asa gândeste Gwendolyn, o adolescentă de saisprezece ani, până în ziua în care se trezeste brusc în Londra secolului trecut. Atunci îsi dă seama că s-ar putea ca ea însăsi să fie cel mai mare secret al familiei sale, căci a mostenit capacitatea de a călători în timp.
Ceea ce nu realizează ea este faptul că n-ar trebui să-ti permiți să te îndrăgostesti când te afli prins între două epoci căci asta poate complica lucrurile si mai tare. Mai ales că nici în trecut lucrurile nu mai sunt cum erau odată.

Recenzie:

Vă vine să credeţi că această carte a stat în biblioteca mea timp de un an fără să fie citită? Da, ştiu e incredibil. Mereu voiam să o citesc dar într-un final întotdeauna mi-a căzit o altă carte în mână.
Până la urmă, nu am mai putut să o ignor aşa că m-am apucat de ea şi…. am citit-o într-o zi, nu o puteam să o las din mână, umblam peste tot cu ea, chiar şi pe autobuz, lumea doar se uita la mine, deşi nu ştiu ce e aşa de ciudat în faptul că citeşti pe autobuz.
Povestea pur şi simplu m-a captivat, sincer mă aşteptam la o poveste drăguţa şi simplă, care până la urmă mă va plictisi dar s-a întâmplat exact contrariul, nu m-a plictisit deloc, ba mai mult, povestea este foarte bine scrisă, autoare chiar m-a surprins cu stilul ei de scriere.6336056c421d8750fd4e5422129d1a38
Personajul nostru principal şi totodată naratoarea poveştii este Gwendolyn, o adolescenta care a ştiut întotdeauna faptul că unii oameni pot călătorii în timp deoarece verişoara ei, Charlotte a fost pregătită încă de mică pentru acest lucru, ea este purtătoarea de gene.
Acţiunea începe atunci când în locul lui Charlotte, Gwendolyn se trezeşte în secolul trecut.
Eroina noastră este puternica, curajoasă şi foarte amuzantă, replicile dintre ea şi Gideon sunt memorabile.
La inceput mi-a dat impresia că e puţin copilăroasă dar pe parcurs lucrurile se schimbă iar personajul ei dă dovadă de maturitate.
Gideon este şi el un călător în timp, este un personaj amutant, interesant insă nu am reuşit să mă ataşez de el, deocamdată.
Acţiune avem din plin, personajele sunt într-un fel legate între ele, am impresia că fiecare ascunde ceva.
Finalul a fost unul destul de interesant, nu mi-a plăcut schimbarea brusca a lui Gideon faţă de Gwendolyn, mi s-a părut că autoare a repezit puţin lucrurile însa epilogul chiar m-a făcut foarte curioasă şi am devenit suspicioasă în legătură cu ceva.
Roşu de rubin este începutul unei călătorii palpitante în care iubirile, trădările şi secretele domină atât în prezent cât şi în trecut.

„…Stră-străbunica mea a avut gusturi de-a dreptul bizare la bărbaţi. Aceea are o mustaţă pe care noaptea trebuia s-o pui pe bigudiuri…” – Gwendolyn

Ce mi-a plăcut: povestea, acţiunea, fantoma James, Leslie
Ce nu mi-a plăcut: la final atitudinea lui Gideon faţă de Gwendolyn

Punctaj: 4,5/5

Titlu: Roşu de rubin (Culorile dragostei #1)
Titlu oroginal: Rubinrot (Edelstein trilogie #1)
Autor: Kerstin Gier
Editura: Litera
Pagini: 304
Traducere: Valentina Georgescu
Comandă aici.
Copertă originală:
2 gânduri despre „Recenzie: Roşu de rubin de Kerstin Gier

Lasă un răspuns

