Recenzie: Reacţie în lanţ de Simone Elkeles

Reacţie în lanţ, volumul 3 (ultimul) din trilogia Chimie perfectă de Simone Elkeles

Chimie_perfecta_3_Reactie_in_lant*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

Luis Fuentes a crescut la adapost de bandele violente care aproape că au distrus vieţile fraţilor săi mai mari. Fapt care nu l-a împiedicat niciodată să îşi asume tot felul de riscuri, căutând cu orice preţ adrenalina.
Nikki Cruz se conduce în viaţă după trei reguli: băieţii mint ca să-şi atingă scopurile, să nu te încrezi într-un băiat care îţi spune „te iubesc” şi să nu ieşi niciodată cu un tip din cartierul de sud al oraşului Fairfield. Chiar dacă părinţii ei s-au născut în Mexic, Nikki, provenind dintr-o familie de medici, are mai multe în comun cu vecinii săi din nordul oraşului decât cu colegii de şcoală din banda Latino Blood. Dar când îl cunoaşte pe Luis, este tentată să-şi încalce toate principiile.

Recenzie:

Şi iată că am ajuns şi la finalul acestei trilogii. Sincer o să-mi fie dor de fraţii Fuentes. M-am ataşat de această trilogie şi îmi pare rau că s-a terminat.
Luis Fuentes este personajul nostru principal însă îşi fac apariţia şi personajele noastre favorite din volumele precedente, Alex, Brittany, Carlos şi Kiara.Perfect-Chemistry-Couples-simone-elkeles-24628010-400-600
Mi-a plăcut cartea, poate nu la fel de mult precum volumele anterioare dar cu siguranţa te ţine lipita de ea. Adică eu abia aşteptam să aflu finalul acestei poveşti încâlcite. Nikki şi Luis sunt nişte personaje bine definite, fiecare cu secretul lui dar într-un final atracţia dintre ei devine evidentă.
Mi-a plăcut povestea lui Luis, deoarece autoarea a adus şi ceva nou faţă de celelalte volume.
Ok, la un moment dat Luis ma scotea din sărite, dar aşa mi s-a întâmplat şi în celelalte volume, de fiecare dată fraţii Fuentes mă enervau la începutul poveştii dar pe parcurs am reuşit să le înţeleg şi spre final chiar am dorit un final fericit pentru ei.
Finalul volumului/trilogiei nu a fost o surpriză pentru mine, ştiam în mare ce se va întâmpla dar totuşi am citit-o cu mare entuziasm şi curiozitate.
Epilogul a fost cea care m-a dat pe spate, m-a făcut să doresc un spin off cu copii lor

„Odată mi-ai spus că te fac să crezi ca imposibilul e posibil. Iar tu m-ai făcut să cred din nou în dragoste, atunci când îmi pierdusem orice speranţă. Îţi mulţumesc că m-ai convins că iubirea nu e doar un basm.” – Nikki.

Ce mi-a plăcut: povestea, finalul, epilogul
Ce nu mi-a plăcut: Luis la începutul poveştii, unele capitole puţin plictisitoare

Punctaj: 3,5/5

Titlu: Reacţie în lanţ (Chimie perfectă #3)
Titlu original: Chain Reaction (Perfect chemistry #3)
Autor: Simone Elkeles
Editura: Leda
Pagini: 384
Traducere: Carmen Ion
Comandă aici.
Copertă originala:
2 gânduri despre „Recenzie: Reacţie în lanţ de Simone Elkeles

Lasă un răspuns

