Câştigătorii concursului Leda

Nu mai trag de timp, să vedem câştigătorii:

Salvarea lumii şi alte sporturi extreme – pustoaicaciteste

Sărutul din umbră – Alexandra Dia

Felicitări!

Câştigătorii sunt rugaţi să-mi trimită un mail pe adresa: simonna70@yahoo.com cu următoarele:

Nume, adresa corectă, cod poştal, număr de telefon.

Aveţi la dispoziţie 7 zile.

 

4 gânduri despre „Câştigătorii concursului Leda

  1. Initial am citit numele Alexandra Dia si eram dezamagita ca nu am castigat dupa care m-am uitat mai atent si eram ceva de genul „Wow, nu se poate! Chiar am castigat!” 😀
    Am trimis mailul (acelas cu care am inregistrat acest comentariu) cu adresa. Multumesc inca o data pentru concurs, mi-ai inseninat toata ziua !

Lasă un răspuns

