Recenzie: Codul blestemat de Adam Blake

Codul blestemat, volumul doi din seria Leo Tillman & Heather Kennedy de Adam Blake

codul b.*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:
Un intrus a furat de la British Museum o carte veche – lucrarea unui profet nebun care a prezis Apocalipsa. Niciuna dintre viziunile lui despre sfârşitul lumii nu s a adeverit. Până acum.
Unul după altul, semne şi minuni imposibile zguduie lumea – dar sunt acestea miracole sau faptele întunecate ale unui om?
Angajându se într o cursă pentru aflarea adevărului, Heather Kennedy, o fostă poliţistă, şi Leo Tillman, un fost mercenar, întâlnesc singura persoană care le ar putea descifra secretul profeţiilor. Diema, o tânără de 19 ani.

Recenzie:

Ok, trebuie să admit că această carte a fost destul de diferită de ceea ce am citit până acum. În ultima vreme m-am axat mai mult pe genul thriller şi după ce am citit descrierea acestei cărţi normal că am fost atrasă de ea. Singura problemă: este volumul doi dintr-o serie şi eu nu am citit volumul unu (Evanghelia dupa Iuda) dar cum am aflat că de fapt volumele nu se leagă între ele ( şi cu cărţile lui Dan Brown am păţit aşa, am citit mai întâi Codul lui Da Vinci care este de fapt volumul doi al seriei Robert Langdon). Mă bucur că am citit această carte, sunt nişte referiri în legătură cu acţiunea din volumul unu dar cititorul poate să înţeleagă tot chiar dacă nu a citit primul volum.
Deci, această carte nu trebuie ratată, este un thriller de excepţie, plină de acţiune, suspans…
Personajele sunt foarte puternice. Heather Kennedy este badass, gata să sară în ajutorul oricui însă personajul meu preferat a fost Diema.
Diema este un personaj complex, în ciuda vârstei fragede (nouăsprezece ani) ştie să se apere şi cum să ucida. Ea ascunde multe secrete şi leagă toate personajele din carte.
Totul începe când cartea unui profet este furat din British Museum, aceasta carte prezice Apocalipsa. După ce se întâmplă un şir de lucruri ciudat Heather împreună cu vechiul ei prieten Leo se arunca în cursa contra cronometru ca să afle ce se întâmplă cu adevărat.
Finalul mi s-a părut puţin sumbru, adică a fost ok, mi-a plăcut dar m-am aşteptat la altceva.
Deşi cartea are peste 600 de pagini, nu m-am plictisit nicio clipă de ea. Mi-am dorit un thriller care să mă ţină în suspans de la început până la sfârşit şi nu-mi pare rău ca alegerea mi-a căzut chiar pe această carte.

Citat:

„Ca ochii să fie roşii era permis, într-un fel. Era un mod de a spune ceva ce trebuie spus, chiar dacă nu era ceea ce vedea ea.”

Ce mi-a plăcut: personajele, povestea, faptul că într-un final ne dăm seama că totul se leagă, scena luptei în Ungaria
Ce nu mi-a plăcut: hmm…atmosfera din final

Punctaj: 3/5

Titlu: Codul blestemat (Leo Tillman & Heather Kennedy #2)
Titlu original: The Demon Code (Leo Tillman & Heather Kennedy#2)
Autor: Adam Blake
Editura: Trei
Pagini: 630
Traducere: Anca Milu-Vaidesegan
Comandă aici.
Coperta originală.
3 gânduri despre „Recenzie: Codul blestemat de Adam Blake

Lasă un răspuns

