Recenzie: Adevărul despre cazul Harry Quebert de Joël Dicker

Adevărul despre cazul Harry Quebert de Joël Dicker

2536.jpg.pagespeed.ce.BaAhhZixMK*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc.

Descriere oficială:

1975, New Hampshire: Nola Kellergan, o adolescentă în vârstă de 15 ani, dispare fără urmă. 33 de ani mai târziu, scriitorul de succes Harry Quebert este acuzat de crimă, atunci când trupul fetei este descoperit în timpul unor săpături în grădina casei sale.
Tânărul Marcus Goldman, scriitor în pană de inspiraţie, nu ezită să plece la New Hampshire şi să înceapă propria anchetă pentru a-l ajuta pe Harry, mentorul şi prietenul său.
Acolo este depăşit rapid de evenimente: investigaţia intră în impas, iar Marcus începe să primească ameninţări. Pentru a dovedi nevinovăţia lui Harry şi a-şi salva cariera de scriitor, e absolut necesar să răspundă la trei întrebări: cine a omorât-o pe Nola Kellergan? Ce s-a întâmplat în New Hampshire în vara lui 1975? Şi cum se scrie un roman de succes?

Recenzie:

Doar cu un singur cuvânt pot descrie cartea: GENIALĂ!
Da, nu cred că am mai citit o asemenea carte. Adică, da au fost cărţi care au reuşit să mă ţină lipită de ele dar cartea aceasta are acel ceva care nu doar te ţine lipită de fiecare pagină, te face să suferi împreună cu personajele şi să retrăieşti povestea ca şi cum s-ar întâmpla chiar cu tine însuţi.
Cartea asta m-a făcut să plâng, să râd dar şi să urăsc.
Am plâns şi am aşteptat-o pe Nola împreună cu Harry, am râs împreună cu Nola şi am urat persoana care a ucis-o cu sânge rece.
Această carte trebuie citită, doar aşa veţi înţelege cu adevărat tot ceea ce autorul vrea să ne transmită.17981035
Personajele cărţii sunt foarte bine create, toţi au câte o legătura între ele şi toţi ascund câte un secret.
Se pare că Nola a avut o legătură cu fiecare personaj în parte şi la un moment dat am început să suspectez multe personaje care ar fi putut avea o legatură cu uciderea ei.
Întotdeauna am pus întrebarea, Harry este oare vinovat? am început să tind că nu e dar citind cartea, mi-am dat seama că şi el ascunde multe secrete.
Cartea aceasta a fost o aventură de neuitat. Secretele care ieşeau treptat la iveală erau de necrezut şi da, nu am putut să o las din mână, trebuia să aflu cine a ucis-o pe Nola.
Adevărata identitate a ucigaşulul chiar m-a suprins, adica modul în care a fost relatat întreaga poveste a fost unul surprinzător şi totodată foarte captivant.
Sincer nu credeam că o să-mi placa atât de mult acesta carte, a stat puţin în dulapul în care depozitez cărtile dar într-o zi mi-a sărit în ochii, deşi aveam intenţia să citesc o alta carte tot m-am apucat de aceasta şi ce bine am facut. Nu este o carte pe care o poţi uita prea repede.
Povestea este una foarte realistă, adica aţi citit şi voi descrierea nu? nu este o poveste fantasy cu vampiri, fantome şi alte chestii, este o poveste care poate fi cât se poate de reală şi se poate întâmpla oricui.
O carte tulburătoare despre dragoste, sacrificii, minciuni, trădări, şi o fată care a reuşit să „trăiească” în ciudata faptului că a murit de mai bine de treizeci de ani.

Citat:

„Preţuieşte iubirea, Marcus. Fă din ea cea mai frumoasă cucerire a ta, singura ta ambiţie. După un om, vor fi alţi şi alţi oameni. După o carte, alte şi alte cărţi. După o glorie, alte şi alte glorii. După bani, alţi şi alţi bani. Dar după o iubire, Marcus, după iubire, nu mai rămâne decât gustul sărat al lacrimilor”

-Harry

Ce mi-a plăcut: absolut totul, povestea, personajele,.
Ce nu mi-a plăcut: –

Punctaj: 5/5


Titlu: Adevărul despre cazul Harry Quebert
Titlu original: La Vérité sur l'Affaire Harry Quebert 
Autor: Joël Dicker
Editura: Trei
Pagini: 648
Traducere: Ana Antonescu
Comandă aici.
Coperta originală:
4 gânduri despre „Recenzie: Adevărul despre cazul Harry Quebert de Joël Dicker

Lasă un răspuns

