Concurs Leda

Doriţi să câştigaţi Sărutul din umbra (volumul 1 din seria Meredith Genry de Laurell K. Hamilton ) şi Salvarea lumii şi alte sporturi extreme (volumul 3 din seria Maximum Ride de James Patterson) ?

descărcare-horz

Sper ca da deoarece v-am pregătit un concurs.

Tot ce trebuie să faceţi este să-mi lăsaţi un comentariu în care sa-mi scrieţi ce cărţi aţi vrea să citiţi în anul 2014 de la editura Leda ?

Dacă doriţi un extra entry (+1 punct) puteţi da like paginii de facebook a editurii Leda (clik).

Deci comentariu cu cerinţa de mai sus şi numele cu care aţi dat like.

Concursul se desfăşoară între 20 ianuarie-5 februarie 2014. În data de 7 februarie voi desemna câştigătorii prin tragere la sorţi cu ajutorul random.org.

*Concurs sponsorizat de editura Leda.

52 de gânduri despre „Concurs Leda

  1. Am dat like cu numele: Diana Dii
    As vrea sa citesc: seria Dispozitive infernale, Creatura, Febra neagra, Volumul 3 din Eve, volumul 3 din Allegiant, urmatoarele volume din Atingerea lui Juliette, Fete stralucitoare, Trezita in zori de zi si multe altele..

  2. As vrea sa citesc multe carti de la Leda: Creatura, Cele noua vieti ale lui Chloe King, Blestemul din Swoon, Vrajitori si Vrajitoare, Darul,Fantoma, Prabusirea Imperiului Groazei, Vampirii din Morganville(8), Naluca si Nalucul, seria Giorgina Kincaid, pe toate acestea le am si sper din tot sufletul sa le citesc in decursul anului. Dar as mai vrea sa citesc si aparitii noi si continuari,de la aceasta editura.
    Am dat like cu numele de Serafincean Laura. 🙂 🙂

  3. As vrea sa citesc Jurnalele Vampirilor (ultimele 2 volume) si astept cu nerabdare continuarea seriei Micutele Mincinoase.
    Am dat like cu numele Stroia Cosmin.

  4. Mi-as dori sa continuie sa fie tiparite si sa citesc volumele seriei „Instrumente Mortale” ale scriitoarei Cassandra Clare.
    Like FB: Demetrescu Horatiu Gabriel

  5. Sunt atatea carti pe care mi le-as dori sa le citesc de la Leda. De exemplu: Creatura, Cele noua vieti ale lui Chloe King, Instrumente Mortale vol.4, Dispozitive infernale, Sange Albastru, Micutele Mincinoase, Spulbera-ma, Eve, Evernight, Magie de noi bani si multe altele.
    Like: CharLie Smilee

  6. Cred ca as vrea sa termin seria Jurnalele Vampirilor. Pe langa asta, as vrea ca LEDA sa termine seria Fetele Gallagher si sa scoata cartile de care vorbeau in urma cu ceva timp: JV: Vanatorii vol 2, Sweet 16, Anna Dressed in Blood etc.
    Like: Diana Mirancea 🙂

  7. Anul acesta as dori sa citesc de la Editura Leda Alegerea, dar si volumul 9 din VM, asta normal ca daca va aparea in acest an.
    Si am dat like cu numele Andreea Maria Stoian

  8. Anul acesta vreau să citesc de la editura Leda, cartea Eve 2: Sacrificiul, seria Dispozitive infernale, Oraşul de cenuşă, Alegerea, Sărutul din umbră, Nopţi şi Vise de sucub şi multe altele.
    Am dat like la pagina de facebook cu numele: Yuki Black
    Mulţumesc de concurs editurii Leda. Succes!

  9. Fb: Ilie Andreea
    Anul acesta imi doresc sa citesc Creatura, seria Georgina Kincaid, seria Dispozitive infernale, Alegerea, Sarutul din umbra, seria VDM…
    Multumim pentru concurs!! 😀

  10. Anul acesta as dori sa citesc de la Alegerea si ultimul volum din trilogia „Divergent”, daca va fi publicat.
    FB: Prundurel Cosmina

  11. Nicu Iobacioiu
    As dori sa citesc seriile scrise de Cassandra Clare aparute la Leda (Instrumente Mortale si Dispozitive infernale).
    Am dat like pagini editurii Leda cu numele Nicu Ioba.

  12. As vrea sa citesc Orasul Ingerilor cazuti, Sarutul din umbra, Tristeti de sucub, Circul Noptii, Sange Albastru, Vampirii din Morganville si lista e destul de lunga.
    Am dat like cu numele Vlad Ivashkov

  13. Imi doresc sa citesc seria „Divergent”, „Alegerea” si volumul 2 din „Atingerea lui Juliette”.
    FB: Cismaru Camelia

  14. Pai..in primul rand Sarutul din umbra….Frumosii…Fete Stralucitoare….Orasul de cenusa…..Cele 13 motive……Cand esti vrajitoare….Am dat like : Andreea Smile

  15. Fb :Andreea Smile
    In primul rand Sarutul din umbra ,Alegerea,Frumosii,Cand esti vrajitoare si volumele 2 3 4 din seria Instrumente Mortale

  16. Anul asta pot spune ca am o lista luuunga de tot! So, let`s start, shall we?
    * Instrumente Mortale, 3si 4 (sunt in urma rau 😦 )
    * Atingerea lui Juliette (am o obesie cu aceasta carte, sper ca vor aparea si urmatoarele)
    * Academia Vampirilor (ca doar apare filmul)
    * Divergent (si aici sunt sceptica, deoarece unii zic ca seamana mult prea mult cu minunata serie Hunger Games, iar altii spun ca e o mare tampenie, si evident vom avea un film curand)
    * Chimie perfecta (nu stiu exact de ce, dar e pe lista de super prioritati)
    * Maximum Ride (pentru ca toti imi spun cat de minunata e seria asta)
    * Vampirii din Morganville (si sper ca vor traduce si cele 7 volume ramase)
    * The Selection (sunt un pic sceptica)
    * Altfel de ingeri
    * Cel pe care ti-l doresti
    * Cele treisprezece motive
    * Circul noptii (pentru ca toata lumea lauda cartea asta, si vreau sa stiu de cee)
    * Georgina Kincaid (le`am primit cadou 😀 )
    * MacKayla Lane
    * Mireasa hotomana (pareri impartite)
    * Viitorul nostru

    Iar like-ul este sub numele de Andreea Ayame Arsene
    Multumesc pentru concurs!
    Si succes la toata lumea! :3

  17. Like: Karina Vs
    Imi doresc sa citesc tote volumele din trilogia Divergent, ultimul volum din Eve si alte „bunatati” ce vor fi editate la Leda.

  18. Anul acesta… As da orice 🙂 sa pot citi volumul 3 al seriei „Dispozitive Infernale”, „Clockwork Princess”, scris de Cassandra Clare. Pe langa acesta, volumul 2 al seriei „Atingerea lui Juliette”, „Unravel me”, scris de Tahereh Mafi; volumul 4 al seriei „Altfel de ingeri”, „Sfidarea”, scris de Lili St. Crow; volumul 5 al seriei „Sange Albastru”, „Misguided Angel”, scris de Melissa de la Cruz ; iar lista ar mai continua, dar acestea sunt principalele, multumesc mult de oportunitate!!! 🙂
    Facebook: Crina Maria Stanciu

  19. Like: Ioana Dabija
    Îmi doresc tare mult să citesc cele două cărți puse la ”bătaie”, precum și Alegerea – Kiera Cass, Salvarea lumii si alte sporturi extreme – James Patterson, Alias Grace – Margaret Atwood, și multe altele. Dacă ar fi după mine aș citi toate cărțile. 😀

  20. Like: Emi Smint
    Sunt cateva carti pe care vreau sa le citesc de la Leda si vorbesc despre seriile „Georgina Kincaid” si „Academia Vampirilor” despre care stiu ca sunt deosebite. Cu alte cuvinte in 2014 doresc sa citesc despre sucubi si vampiri…!

  21. Aș vrea să citesc de la LEDA Vampirii din Morganville, cele 2 cărți premii, Jurnalele Vampirilor, Instrumente Mortale, Dispozitive infernale. Am dat like paginii de facebook cu numele Diana Ciotmonda

  22. Imi doresc sa continui seria Divergent prin citirea volumelor Insurgent si Allegiant, seria Eve si cartile Cele 13 motive si Viitorul nostru.
    Like: Lucică Shht

  23. As vrea sa citesc ”cartea asta ti va salva viata ” de A.M.HOMES
    ”circul noptii” de MONGESTERN ERIN (am vazut recenzia ta:)
    ”clubul v” de KATE BRIAN

  24. As vrea sa citesc ultimul volum din Dispozitive infernale, Printesa mecanica, Allegiant, volumul 5 din Sange albastru si continuarile la Urarii, Madison Avery,Spulbera-ma, Jocum minciunii.

Lasă un răspuns

