Yay or Nay (10)

De data asta v-am pregătit coperta Origin, volumul 4 din seria Lux de Jennifer L. Armentrout.

Când am văzut-o prima dată am zis că e faina însă după ce m-am uitat la ea mai atentă mi-am dat seama că mie nu-mi place. Adică e ok, am văzut coperţi mai urâte decât asta dar totuşi pe mine nu m-a prins.

Nu se potriveşte cu primele 3 volume.

Tipul de pe coperta e ok, dacă sş-ar fi luat şi un tricou sau o cămasş sub geaca aia ar fi fost şi mai bine dar nu putem sa le avem pe toate nu

Din background nu prea înţeleg mare lucru, parcă o clădire e în flăcări dar poate nu văd eu bine.

Ceea ce îmi place sunt păsările care zbor acolo la titlu, arată bine.

Altceva nu am găsit ce să-mi placă aşa că eu mai degraba tind spre Nay.

Voi?

2 gânduri despre „Yay or Nay (10)

  1. Background-ul mi-se pare interesant, dar cum spuneai si tu nu se intelege prea mare lucru din el. Cat despre tipul de pe coperta:-? e destul de interesant, dar nu ma prea convinge:))

Lasă un răspuns

