Recenzie: Niciodată împreună? de J.A. Redmerski

Niciodată împreună?, volumul unu din seria Niciodată împreună de J.A. Redmerski

2565*Carte oferită de editura Trei pentru recenzie. Mulţumesc mult!

Descriere oficială:

Camryn Bennett, o tânără în vârstă de douăzeci de ani, crede că ştie exact în ce direcţie se îndreaptă viaţa ei. Însă după o noapte de pomină la cel mai extravagant club din Raleigh, North Carolina, şochează pe toată lumea – inclusiv pe sine – când se hotărăşte să renunţe la singura viaţă pe care a cunoscut-o vreodată şi să ia totul de la început. Având la ea doar poşeta şi telefonul mobil, Camryn se urcă într-un autobuz Greyhoud, gata să se găsească pe sine însăşi. În schimb, îl găseşte pe Andrew Parrish.

Sexy şi provocator, Andrew o face să simtă dragostea şi pasiunea în feluri pe care Camryn nu şi le ar fi imaginat niciodată. Însă bărbatul din viaţa ei ascunde un secret. Îi va apropia acesta definitiv sau îi va distruge ireversibil?

Recenzie:

Unde a fost ascunsă cartea asta până acum?

Serios vorbesc, cum de un am citit-o mai devreme, eram conştiintă de existenţa ei dar tot am ignorat-o deoarece mi s-a părut plina de clişee, siropoasă şi telenovelistică.

Dar ce mă bucur că într-un final mi-am zis „ce ar fi dacă aş citi şi eu această carte? măcar aş afla de ce are un rating aşa de bun”

Aşa că am luat fain frumuşel cartea şi m-am apucat de citit, şi ce credeţi că s-a întâmplat? Nu am mai putut să o las din mână. 6c3fbf3a95a92f0a2272596bb2091794

Am obiceiul să citesc cărţi seara şi noaptea aşa că vă daţi seama, iar m-a prins dimineaţa citind cartea (faptul că eram un zombie dimineaţa e deja un lucru obişnuit, nimeni nu era surprins).

Povestea este foarte captivantă şi a reuşit să mă ţină lipită de carte. Povestea de dragoste între Cam şi Andrew a fost una foarte emoţionantă, faptul ca amândoi fug de ceva şi se întâlnesc tocmai într-un autobuz exact în momentul când au nevoie unul de celalalt e foarte „cute”.

Pe tot parcursul cărţii, Andrew ne tot dă de înţeles că ascunde un secret care ar putea răni pe Camryn şi de la început până spre final am crezut că ştiu secretul lui dar s-a adeverit că NU, secretul lui este cu totul şocant şi chiar m-am mirat foarte tare când într-un final ne-a fost dezvăluit şi nouă.

Replicile dintre cei doi sunt foarte amuzante dar totodată şi foarte romantice şi vă spun de pe acum, această carte NU este siropoasă (ştiţi că nu-mi plac cărţile cu finalurile telenovelistice şi siropoase).

Mi-a plăcut de asemenea faptul că cartea este naratp atât de Andrew cât şi de Camryn aşa că aflam şi ce se petrece în capul protagonistului nostru hot:D

Fiecare pătricică a cărţii a fost foarte bine gândită şi aşternută pe hârtie, chiar m-a surprins autoarea prin stilul ei de a scrie.

Finalul cărţii este perfectă, eram toată un zâmbet când am citit finalul deşi la începutul ultimului capitol aproape am plâns ( aproape, dar tot nu am reuşit, sper că Sub aceeaşi stea să mă facă să plâng şi eu la o carte)

Deci, cum am zis, cartea asta este PERFECTĂ, trebuie să o citiţi, este obligatoriu.

” Este mai bine să-ţi ascunzi emoţiile decât să le laşi să te domine şi să facă ce vor cu tine – şi, din moment ce nimic nu durează o eternitate, în cele din urmă, tot ce era odată bun ajunge întotdeauna să te doară al naibii de rău”
(Andrew)

Ce mi-a plăcut: întreaga poveste, simplitatea dar totodată romantismul din poveste, replicile, stilul de scriere

Ce nu mi-a plăcut: –

Punctaj: 5/5

Titlu: Niciodată împreună? ( Niciodată împreună #1)
Titlu original: The Edge of Never (The Edge of Never #1)
Autor: J.A. Redmerski
Editura: Trei
Pagini: 480
Traducere: Ana-Daniela Micu
Comandă aici.
Coperta originală:
3 gânduri despre „Recenzie: Niciodată împreună? de J.A. Redmerski

  1. am citit cartea datorita recenziei tale…..si nu imi pare rau!!!!! eu chiar am plans!!! o carte atat de romantica care as putea s-o citesc iar si iar fara sa ma plictisesc! sper sa apara si continuarea la noi!

Lasă un răspuns

